quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
@Drassss kijk uit!! Gijs_ zn cluppie (IRL) probeert een speler van je te jatten.
Dat ze het lef hebben. Ik was eind baas A. Prent al een tijdje kwijt, maar daar is hij weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
@Drassss kijk uit!! Gijs_ zn cluppie (IRL) probeert een speler van je te jatten.
quote:
Hij wilde in t land van de oprichters van hattrick gespeeld hebben. Dat snap je toch wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat ze het lef hebben. Ik was eind baas A. Prent al een tijdje kwijt, maar daar is hij weer
quote:Ben je trouwens familie van Alexander? Die heb ik nog bij NEC zien spelen. Daarna ging hij naar Zweden, maar z'n carriere heeft nog geen hoge vlucht genomen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef Drassss het volgende:
Doet me denken aan een mailtje 3 weken terug op Hattrick of ik familie was van A. Prent
Edit:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef Drassss het volgende:
Doet me denken aan een mailtje 3 weken terug op Hattrick of ik familie was van A. Prent
Edit:
[..]
Weer koffie gemorst?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef Drassss het volgende:
Ja top mailtje was dat, ik schoot ook in de lach hehe.
Ik bedoelde toen je dat mailtje las.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar straks ga ik weer een bakkie pakken ja
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bedoelde toen je dat mailtje las.
De markt is volgens mij ook weer aan zn immer weer terugkerende dip aan het beginnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef NelisZ het volgende:
Godver, ik heb een speler voor veel te weinig verkocht
Blijkbaar is vrijdag avond geen goed verkoop moment...
ps. gaat om de speler waar Flappie een openingsbod op had gedaan van 1,5m, hij is uiteindelijk verkocht voor 1,7
Hahahaha. Als ik nu een speler goedkoop verkoop kan ik ook goedkoop inkopen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:52 schreef Drassss het volgende:
Daarom moet Possie misschien ook maar even wachten met het verkopen van Pascal, want straks moet hij er gewoon geld bijleggen
Dat heb ik ook heel vaak de laatste tijd. Pas een speler verkocht voor 8 ton terwijl zn tv 1 mil + aangaf... Heel klote maar helaas niets aan te doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef NelisZ het volgende:
Godver, ik heb een speler voor veel te weinig verkocht
Blijkbaar is vrijdag avond geen goed verkoop moment...
ps. gaat om de speler waar Flappie een openingsbod op had gedaan van 1,5m, hij is uiteindelijk verkocht voor 1,7
De TV van mijn speler was iets van 2,2 miljoen, en hij had ook nog uitmuntend SH...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel vaak. Pas een speler verkocht voor 8 ton terwijl zn tv 1 mil + aangaf... Heel klote maar helaas niets aan te doen.
Zow dat scheelt idd ook een berg! De koper kan m zelfs volgende week duurder weer op de tl gooien (en dan op een beter tijdstip) en dan nog winst maken!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:57 schreef NelisZ het volgende:
[..]
De TV van mijn speler was iets van 2,2 miljoen, en hij had ook nog uitmuntend SH...
Dat heb ik nooit gedaan en t ging (bijna) altijd goed. Het is de laatste tijd pas bizar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef Drassss het volgende:
Advies is toch zeker na week 4/5 de spelers er scherp op te zetten ( lastig als je openingsboden hebt ), maar als dat niet zo is... altijd 90% van de tv waarde
Ga jij ieder seizoen de laatste paar weken onder een steen zitten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan en t ging (bijna) altijd goed. Het is de laatste tijd pas bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |