tsja ongelooflijk, die scheids mag er ook wel van langs krijgen trouwensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:45 schreef vanpers het volgende:
[..]
3-4 inmiddels, 2 x een strafschop kado gekregen.
Wat zal die diaby ervan langs krijgen na de wedstrijd.
Nu ga je dus in het vervolg echt alle wedstrijden kijken.... Ik zou er hier thuis ruzie mee krijgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:59 schreef Drassss het volgende:
Verdomme en ik dacht.. "Mhaw die Engelse potjes ga ik voor 1x eens overslaan "
In een studentenhuis met alleen mannen, die ook alleen voor ajax zijn, is er weinig ruzie over voetbalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu ga je dus in het vervolg echt alle wedstrijden kijken.... Ik zou er hier thuis ruzie mee krijgen
Gelukkig is er zo Wolves-United, daarna PSV-Ado & Barca-Atleticoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu ga je dus in het vervolg echt alle wedstrijden kijken.... Ik zou er hier thuis ruzie mee krijgen
Joh, wat gekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In een studentenhuis met alleen mannen, die ook alleen voor ajax zijn, is er weinig ruzie over voetbal
Ik heb zin in PSV-ADO. Durf geen voorspelling van de wedstrijd te doen....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig is er zo Wolves-United, daarna PSV-Ado & Barca-Atletico
1-3.. als Ado gewoon kan ballen zoals ze willen ballen en geen laffe rode kaart krijgen ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb zin in PSV-ADO. Durf geen voorspelling van de wedstrijd te doen....
Hehe, jij durft. Daar kan ik alleen maar op hopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
1-3.. als Ado gewoon kan ballen zoals ze willen ballen en geen laffe rode kaart krijgen ofzo.
Als ik er 1000 euro op moet zetten had ik gewoon 1-0 PSV gezegd in de 88ste min Lensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, jij durft. Daar kan ik alleen maar op hopen
Dan ben je ze waarschijnlijk al kwijt...Ik begreep dat Lens niet mee zou doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik er 1000 euro op moet zetten had ik gewoon 1-0 PSV gezegd in de 88ste min Lens
saksson, Maza, Toivonen, Engelaar, Lens, Koevermans, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák en Manolev.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan ben je ze waarschijnlijk al kwijt...Ik begreep dat Lens niet mee zou doen
Jammerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
saksson, Maza, Toivonen, Engelaar, Lens, Koevermans, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák en Manolev.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Vukovic, Berg, Wuytens, Labyad, Bakkal en Zeefuik.
Hij balt toch mee, al was hij gister nog ziek...
quote:11. Eli van Rooij
25 years and 80 days, TSI = 120 160
In excellent form, excellent stamina. [Powerful]
Has passable experience and weak leadership abilities.
Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: titanic
Winger: weak
Passing: brilliant
Scoring: inadequate
Set pieces: poor
Die kan ik goed gebruiken op mijn 3 mans middenveld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heul niet slecht scudje, heul niet slecht
Ik ben dit weekend stiekem voor Ado en voor Utrech.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb zin in PSV-ADO. Durf geen voorspelling van de wedstrijd te doen....
Ik denk dat ie daar wel van toegevoegde waarde kan zijn jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die kan ik goed gebruiken op mijn 3 mans middenveld.
Nepsupporterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend stiekem voor Ado en voor Utrech.
Ik hoef maar 1 goal te zien. Van Immersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
Ik wil vooral veel goals zienen dat Zitzak helemaal onder het gras wordt gestopt door een Ado-verdediger
Echt best is t idd nietquote:
quote:Olger Brunott was de slechtste en mag daarom voor straf een week niet op Hyves
Twente -Utrecht is ook de halve finale beker. Ik hoop op Ajax - Utrecht in de Kuip, kan Utrecht weer winnen van Ajaxquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend stiekem voor Ado en voor Utrech.
quote:
Jep die doedelzak mag idd wel ff een paar weken pijn lijden in t ziekenhuis oid.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
Ik wil vooral veel goals zienen dat Zitzak helemaal onder het gras wordt gestopt door een Ado-verdediger
Hahahahaha ik mag toch hopen dat ze dan (als dat zo wordt) wel winnen van Utrech.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Twente -Utrecht is ook de halve finale beker. Ik hoop op Ajax - Utrecht in de Kuip, kan Utrecht weer winnen van Ajax
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Drassss het volgende:
Mhaw dat hoeft ook weer niet. Gewoon opnaaien, zodat hij zelf rood pakt
Kijken of Manolev nog wat momentjes heeft
Dat helpt wel maar Ado speelde gewoon heel erg goed. Al was de goal van Immers wel bepalend.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef Drassss het volgende:
Mja Heerenveen met die wereld keeper.
Mooiste was nog wel de thuiswedstrijd tegen NACquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat helpt wel maar Ado speelde gewoon heel erg goed. Al was de goal van Immers wel bepalend.
Die heb ik niet mee gekregen. Ik volg het niet iedere week heel erg goed. Ik had all1 mazzel met die wedstrijd tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooiste was nog wel de thuiswedstrijd tegen NAC
Geen FC potentie?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef Drassss het volgende:
Ah ik blij omdat er een Prent op de TL kwam.. Bleek het om een 30 jarige briljante verdediger te gaan.
Ja... dat zou echt geweldig zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Helaas. Waarom nou geen jonge middenvelder oid.
Ik zelf liever een vleugelspeler of een spits met heul veul SH.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja... dat zou echt geweldig zijn.
Ik vind je aanval trouwens best goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |