Geniale gedachte!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien moeten we er dan van maken, dat ze bij het openen de OP even aanpassen ipv de wiki..
Zo lopen meuten over een topic openen en dan nog niet in de top 10 staan...quote:
quote:Userstats van MrMoon
Totaal aantal posts: 5276
Totaal aantal topics geopend: 10
quote:10 Daemon19 - 12
Jij bent ons altijd voor...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo lopen meuten over een topic openen en dan nog niet in de top 10 staan...
Ik ben nog nooit gegaan voor handig. Ik heb nog steeds geen senseo meuk apparaat (oid) in huis en daar ben ik trots op!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, vroeger vond ik het handig. Nu ga ik voor lekker ipv handig
Ja nu misschien wel ja maar kijk eens naar jou totalen (van deze maand) en vergelijk dat eens met die van mij.quote:
Ik "vrees' alleen dat mijn posts gaan inkakken binnenkortquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja nu misschien wel ja maar kijk eens naar jou totalen en vergelijk dat eens met die van mij.
Sjips weer staat mn edit niet in je quote.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik "vrees' alleen dat mijn posts gaan inkakken binnenkort
Ik ga me hopelijk nuttig maken tijdens een stage hoop ik dus dan moet ik al mijn posts op de zondagavond dumpenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sjips weer staat mn edit niet in je quote.
Want? Dan heb je geen tijd meer om gezellig te doen oid?
All1 op de zondagavond? Oh man waar maak jij je druk om met jou totalen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga me hopelijk nuttig maken tijdens een stage hoop ik dus dan moet ik al mijn posts op de zondagavond dumpen
Ook dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:07 schreef Drassss het volgende:
Nog wel ja.. hehe ach boeiendddddddddddddddddddddddddddd.
Hmm meer dan een uur en er is niks qua nieuws en geen boeiende tv programma's. Beetje jammer.
Ik de ene dag wel en de andere dag niet. Ik leef echt per dag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef Drassss het volgende:
Normaal pit ik nu ook hoor.. maar morgen doe ik het wat rustiger aan denk ik. Hooguit een uurtje of 2 sporten
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Beetje jammer dat je aan Hans van der Tocht denkt als je tegen mij praat\typed.
.
(Edit : Ik snap m nu pas.)
.
Ik wil niet het gesprek oprakelen dat t in Japan zo veel beter geregeld ed maar ik wil wel even aangeven dat t niet all1 aan de vandalen ed ligt hiero.
http://nos.nl/artikel/216(...)p-spoorovergang.html
Je was goed bezig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
, sorry moest even.
Uiteraard overal zijn problemen.. Als het niet vandalen zijn, is het wel de ns, het weer, pech of dat er geen geld is.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Drassss het volgende:
Gekke dingen zijn dat. Nog nooit 1 in het echt gezien eigenlijk en ik wil graag mijn muis-arm/rsi arm gewoon via een normaal laptop toetsenbord krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |