ach ik hoop gewoon dat hij bij een team komt waar hij flink getraind wordt op verdedigen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als z'n salaris even hoog was als z'n TSI had ik 'm best even naar uitstekend willen brengen
En passen want das nie best.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik hoop gewoon dat hij bij een team komt waar hij flink getraind wordt op verdedigen..
Er is vast wel een FC Reinerink die 'm even op wil pikkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik hoop gewoon dat hij bij een team komt waar hij flink getraind wordt op verdedigen..
ach ondergeschikt belang.. eerst dat verdedigen maar..quote:
hehe wie weet..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er is vast wel een FC Reinerink die 'm even op wil pikken
en vervolgens wel gaan biedenquote:
quote:We sturen je met een kluitje het Bosch in! biedt voor Iwan Reinerink
We sturen je met een kluitje het Bosch in! bood 1 000 ¤ voor Iwan Reinerink en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 05-02-2011 13:48
Heb jij enig idee hoe oud Ferdinand zal zijn als ie uitstekend bereikt? Ik kan t ook allemaal zelf op zoeken maar ik denk dat jij dat al veel sneller ziet \ weet. Zo niet zoek ik t zelf wel een keer uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er is vast wel een FC Reinerink die 'm even op wil pikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Outpost76 op 04-02-2011 21:18:48 ]
Dat had ik al gedaan voor dat ik dat zei.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en vervolgens wel gaan bieden
[..]
was niet nodig hoor, maar toch bedankt..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan voor dat ik dat zei.
Wilde je ff helpen met een openingsbod.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoe oud Ferdinand zal zijn als ie uitstekend bereikt? Ik kan t ook allemaal zelf op zoeken maar ik denk dat jij dat al veel sneller ziet \ weet. Zo niet zoek ik t zelf wel een keer uit.
[ afbeelding ]In de jeugd traint langzamer. Ik schat een 8-9 jeugdwedstrijden om van redelijk naar goed verdedigen te gaan, een gepromoveerde 17-jarige traint in pakweg 4 weken van redelijk naar goed verdedigen. Is jammer dat je zo laat achter 't potentieel bent gekomen, anders was het toch een hele fijne pull geworden (uitstekend en 2x redelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Dus eigenlijk zeg je :quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
In de jeugd traint langzamer. Ik schat een 8-9 jeugdwedstrijden om van redelijk naar goed verdedigen te gaan, een gepromoveerde 17-jarige traint in pakweg 4 weken van redelijk naar goed verdedigen. Is jammer dat je zo laat achter 't potentieel bent gekomen, anders was het toch een hele fijne pull geworden (uitstekend en 2x redelijk)
Ik weet niet of je wat wil kopen in de komende uren. Zo wel is t lullig als je m niet kopen kan omdat je 1000 tekort komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
was niet nodig hoor, maar toch bedankt..
Als je er nog wat op wilt verdienen, jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je :
Promoveren wanneer je kan, dan naar redelijk dan wel goed trainen en verkopen. Of begrijp ik t verkeerd?
Duidelijk!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als je er nog wat op wilt verdienen, ja
er staan geen van Groningen spelers op de TLquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wat wil kopen in de komende uren. Zo wel is t lullig als je m niet kopen kan omdat je 1000 tekort komt.![]()
Oh, nouja dan verkoop je m maar aan mij voor 1k. Openingsboden zijn de laatste tijd wel vaker fout gegaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er staan geen van Groningen spelers op de TL
ik hoop er wel iets meer voor te krijgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh, nouja dan verkoop je m maar aan mij voor 1k. Openingsboden zijn de laatste tijd wel vaker fout gegaan.
Dat hoopte NelisZ ook. Ik hoopte ook meer te krijgen dan 800k voor Mathijs mja....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoop er wel iets meer voor te krijgen
minimaal en last minute in de hoop de andere bieder te ontmoedigen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef IPeePie het volgende:
Ik ben nu even op de transferlijst aan het kijken voor koopjes, maar ik vraag me af, hoe bieden jullie? Ik zie mensen die elke keer bij een bod met 10k verhogen, of juist die elke keer het minimale bedrag erop bieden. Hoe doen jullie dit?
Dat ligt er aan hoe hoog het bod is in verhouding met de transver vergelijking (tv) en of het een trainie is of niet. Als het laagste bod ver van de tv af ligt wil ik nog wel eens in 1x verhogen tot aan de tv (all1 als ik m graag wil hebben en all1 dicht op de deadline) is het een trainie die ik graag wil hebben bied ik gewoon tot mn geld op is of tot ik m heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef IPeePie het volgende:
Ik ben nu even op de transferlijst aan het kijken voor koopjes, maar ik vraag me af, hoe bieden jullie? Ik zie mensen die elke keer bij een bod met 10k verhogen, of juist die elke keer het minimale bedrag erop bieden. Hoe doen jullie dit?
Jij ook al!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:39 schreef Gijs_ het volgende:
Niet beloond voor het wachten, m'n scouts kwamen alledrie met waailappen.
Had dan ook gewoon eerder gescout.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:39 schreef Gijs_ het volgende:
Niet beloond voor het wachten, m'n scouts kwamen alledrie met waailappen.
Het risico op een blessure loop je toch altijd wel. In mijn ogen maakt t dan ook weinig uit of ie een pleister heeft of niet. Jets er gewoon een injectie in en stel m op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:57 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz... mn beste speler is vandaag naar een pleister gegaan.. Nu twijfel ik of ik m morgen op ga stellen
Dat dacht ik ook al ja. Morgen vól over de vleugels tegen een counteraarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het risico op een blessure loop je toch altijd wel. In mijn ogen maakt t dan ook weinig uit of ie een pleister heeft of niet. Jets er gewoon een injectie in en stel m op.
En al begint ie te jammeren ontsla je m toch gewoon.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al ja. Morgen vól over de vleugels tegen een counteraar
Ik zou idd gewoon normaal spelen en hopen op SE/SHquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En al begint ie te jammeren ontsla je m toch gewoon.
Ik moet morgen ook tegen een counteraar.... 1 met een dijk van een verdediging waar ik denk ik niet door heen kom. Nog tips of weer normaal met 5-3-2 spelen?
Mijn tegenstander :quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:10 schreef Flappekz het volgende:
Mijn tegenstander:
[ afbeelding ]
Mijn opstelling:
[ afbeelding ]
2 IMTW's en 2 FTW's
Alweer duimen dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou idd gewoon normaal spelen en hopen op SE/SH
Dat moet jij momenteel sowieso iedere weekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn tegenstander :
[ afbeelding ]
[..]
Alweer duimen dus.
Nou ik vond mn stats niet tegenvallen afgelopen zondag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat moet jij momenteel sowieso iedere week
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Koekje, Xummon:
Oude competitie is opgeheven, uitnodiging voor maandag 07/02 10:15u herstart staat
spectakel wedstrijdquote:TMK 3 - 6 Elsloo
0 - 1 Gied Scheurwater 9'
1 - 1 Coen Leeuw 34'
1 - 2 Barry Gianotten 35'
2 - 2 Alessandro Bruijsten 59'
2 - 3 Gerardus Reekers 62'
2 - 4 Barry Gianotten 65'
3 - 4 Wienand Blanker 70'
3 - 5 Nolwin van Doesburg 75'
3 - 6 Kim Landzaat 84'
geel Ivar Ederveen 10'
rood Ivar Ederveen 33'
geel Barry Gianotten 73'
geel Jac Bel 85'
auwa Wilco Metz 74'
auwa Siemen Finnema 77
checkquote:
10 10 10 10 10quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:14 schreef IPeePie het volgende:
Middag
Arsenal staat binnen 10 minuten 0-3 voor op newcastle
voor een kale 17 jarige verdediger..quote:05-02-2011
Je hebt een speler verkocht en 95 000 ¤ ontvangen.
Dank, dat moest ik dus nog doen vandaag!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
gvd, ik mag mn 9 dokters niet ontslaan. Terwijl mn spits never nooit morgen nog kan spelen...
3-4 inmiddels, 2 x een strafschop kado gekregen.quote:
tsja ongelooflijk, die scheids mag er ook wel van langs krijgen trouwensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:45 schreef vanpers het volgende:
[..]
3-4 inmiddels, 2 x een strafschop kado gekregen.
Wat zal die diaby ervan langs krijgen na de wedstrijd.
Nu ga je dus in het vervolg echt alle wedstrijden kijken.... Ik zou er hier thuis ruzie mee krijgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:59 schreef Drassss het volgende:
Verdomme en ik dacht.. "Mhaw die Engelse potjes ga ik voor 1x eens overslaan "
In een studentenhuis met alleen mannen, die ook alleen voor ajax zijn, is er weinig ruzie over voetbalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu ga je dus in het vervolg echt alle wedstrijden kijken.... Ik zou er hier thuis ruzie mee krijgen
Gelukkig is er zo Wolves-United, daarna PSV-Ado & Barca-Atleticoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu ga je dus in het vervolg echt alle wedstrijden kijken.... Ik zou er hier thuis ruzie mee krijgen
Joh, wat gekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In een studentenhuis met alleen mannen, die ook alleen voor ajax zijn, is er weinig ruzie over voetbal
Ik heb zin in PSV-ADO. Durf geen voorspelling van de wedstrijd te doen....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig is er zo Wolves-United, daarna PSV-Ado & Barca-Atletico
1-3.. als Ado gewoon kan ballen zoals ze willen ballen en geen laffe rode kaart krijgen ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb zin in PSV-ADO. Durf geen voorspelling van de wedstrijd te doen....
Hehe, jij durft. Daar kan ik alleen maar op hopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
1-3.. als Ado gewoon kan ballen zoals ze willen ballen en geen laffe rode kaart krijgen ofzo.
Als ik er 1000 euro op moet zetten had ik gewoon 1-0 PSV gezegd in de 88ste min Lensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, jij durft. Daar kan ik alleen maar op hopen
Dan ben je ze waarschijnlijk al kwijt...Ik begreep dat Lens niet mee zou doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik er 1000 euro op moet zetten had ik gewoon 1-0 PSV gezegd in de 88ste min Lens
saksson, Maza, Toivonen, Engelaar, Lens, Koevermans, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák en Manolev.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan ben je ze waarschijnlijk al kwijt...Ik begreep dat Lens niet mee zou doen
Jammerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
saksson, Maza, Toivonen, Engelaar, Lens, Koevermans, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák en Manolev.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Vukovic, Berg, Wuytens, Labyad, Bakkal en Zeefuik.
Hij balt toch mee, al was hij gister nog ziek...
quote:11. Eli van Rooij
25 years and 80 days, TSI = 120 160
In excellent form, excellent stamina. [Powerful]
Has passable experience and weak leadership abilities.
Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: titanic
Winger: weak
Passing: brilliant
Scoring: inadequate
Set pieces: poor
Die kan ik goed gebruiken op mijn 3 mans middenveld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heul niet slecht scudje, heul niet slecht
Ik ben dit weekend stiekem voor Ado en voor Utrech.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb zin in PSV-ADO. Durf geen voorspelling van de wedstrijd te doen....
Ik denk dat ie daar wel van toegevoegde waarde kan zijn jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:44 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die kan ik goed gebruiken op mijn 3 mans middenveld.
Nepsupporterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend stiekem voor Ado en voor Utrech.
Ik hoef maar 1 goal te zien. Van Immersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
Ik wil vooral veel goals zienen dat Zitzak helemaal onder het gras wordt gestopt door een Ado-verdediger
Echt best is t idd nietquote:
quote:Olger Brunott was de slechtste en mag daarom voor straf een week niet op Hyves
Twente -Utrecht is ook de halve finale beker. Ik hoop op Ajax - Utrecht in de Kuip, kan Utrecht weer winnen van Ajaxquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend stiekem voor Ado en voor Utrech.
quote:
Jep die doedelzak mag idd wel ff een paar weken pijn lijden in t ziekenhuis oid.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
Ik wil vooral veel goals zienen dat Zitzak helemaal onder het gras wordt gestopt door een Ado-verdediger
Hahahahaha ik mag toch hopen dat ze dan (als dat zo wordt) wel winnen van Utrech.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Twente -Utrecht is ook de halve finale beker. Ik hoop op Ajax - Utrecht in de Kuip, kan Utrecht weer winnen van Ajax
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Drassss het volgende:
Mhaw dat hoeft ook weer niet. Gewoon opnaaien, zodat hij zelf rood pakt
Kijken of Manolev nog wat momentjes heeft
Dat helpt wel maar Ado speelde gewoon heel erg goed. Al was de goal van Immers wel bepalend.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef Drassss het volgende:
Mja Heerenveen met die wereld keeper.
Mooiste was nog wel de thuiswedstrijd tegen NACquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat helpt wel maar Ado speelde gewoon heel erg goed. Al was de goal van Immers wel bepalend.
Die heb ik niet mee gekregen. Ik volg het niet iedere week heel erg goed. Ik had all1 mazzel met die wedstrijd tegen Heerenveen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooiste was nog wel de thuiswedstrijd tegen NAC
Geen FC potentie?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:59 schreef Drassss het volgende:
Ah ik blij omdat er een Prent op de TL kwam.. Bleek het om een 30 jarige briljante verdediger te gaan.
Ja... dat zou echt geweldig zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Helaas. Waarom nou geen jonge middenvelder oid.
Ik zelf liever een vleugelspeler of een spits met heul veul SH.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja... dat zou echt geweldig zijn.
Ik vind je aanval trouwens best goed!quote:
Had m dan gekocht.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef Flappekz het volgende:
Tssk...een NL 17.003 uitstekend pm/uitstekend wing [Onvoorspelbaar] gaat eruit voor 2,1M. Wat een koopje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |