quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef MichielV het volgende:
Sorry, zwaai! Was al flink aan het meelezen maar was vergeten in te klokken
dit is idd examplequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Ej dat is die gast van uuhhm Example volgens mij.
Die van een Thais restaurant is niet goed genoeg zekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je de kans een keer krijgt, doen! Nooit zulke lekkere curry gehadIk ken iemand die op Sri Lanka heeft gewoond en ook de verse kruiden daar weghaalt. Heerlijk
Daar ben ik nog nooit geweest, durf ik niet te zeggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die van een Thais restaurant is niet goed genoeg zeker
Klinkt goed man !quote:
hoi lieverd!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef MichielV het volgende:
Sorry, zwaai! Was al flink aan het meelezen maar was vergeten in te klokken
* 3rdRock noteertquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, durf ik niet te zeggen
Misschien een keer proberenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, durf ik niet te zeggen
Eens!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef Allrounder het volgende:
Wooot! Dubstep op 3FM?!![]()
![]()
![]()
Goed bezig die Veenstra!!
tja, 3Fm heeft alle kans gehad, logisch dat ie verdergaat met zijn levenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef gerbenp het volgende:
Die Kevin toch. Overgestapt naar de concurrent (Q-koorts) als digital producer.
Sorry, Kevin gaat naar Q-music?! Wat moet hij daar doen dan.. Soulwax draaien ze daar echt niet hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef gerbenp het volgende:
Die Kevin toch. Overgestapt naar de concurrent (Q-koorts) als digital producer.
Ben benieuwd! Moet wel zeggen dat ik het niet een hele avond aan hoef te horen, maar das eigenlijk met alle genres zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Gaan we nog veel meer horen dit jaar. Zegt men.
En die zaten te slapen. Aan de andere kant als er echt geen plek is..quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tja, 3Fm heeft alle kans gehad, logisch dat ie verdergaat met zijn leven
Maken ze maar plek, ze kunnen toch wel ff 2 uur extra aan zon dag plakkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En die zaten te slapen. Aan de andere kant als er echt geen plek is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |