Als je de kans een keer krijgt, doen! Nooit zulke lekkere curry gehadquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een verse curry heb ik nog nooit gehad
geen idee hoe vers mn Curry in Bulgarije was, maar die was wel verrekte lekker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je de kans een keer krijgt, doen! Nooit zulke lekkere curry gehadIk ken iemand die op Sri Lanka heeft gewoond en ook de verse kruiden daar weghaalt. Heerlijk
Met de curry heb ik nog wel eens mazzel, maar die verrekte Zwollenaren pikken elke keer de stoommaaltijden voor m'n neus wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee hoe vers mn Curry in Bulgarije was, maar die was wel verrekte lekker.
en die kant-en-klaar stoommaaltijden en currys vallen vaak nog wel mee qua prijs. bij mijn appies is er vaak wel 1 of 2 met 35% korting...
kapotschoppen die teringschooiers!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Met de curry heb ik nog wel eens mazzel, maar die verrekte Zwollenaren pikken elke keer de stoommaaltijden voor m'n neus weg
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kapotschoppen die teringschooiers!
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kapotschoppen die teringschooiers!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef MichielV het volgende:
Sorry, zwaai! Was al flink aan het meelezen maar was vergeten in te klokken
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef MichielV het volgende:
Sorry, zwaai! Was al flink aan het meelezen maar was vergeten in te klokken
'g middagquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
ben (via msn, over old skool gesproken) samen met een vriend alle oude tekenfilm tunes op youtube aan `t opzoeken.
Nog meer tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |