http://www.nu.nl/muziek/2(...)t-extra-concert.htmlquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wiewatwaarwanneerwaaromhoe?! Oftewel: vertelllllll!
Liep dus vanavond in Plaza en zag het reclamebord al staan. Plaza is qua geluid niet heel tof, maar Faitless is wel OK.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Allrounder het volgende:
Oeh Faithless in Martiniplaza, misschien maar even heen.
Ok, dat is wel even goed om te weten. Thnx. Even over nadenken, en iemand vinden die mee wilquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Liep dus vanavond in Plaza en zag het reclamebord al staan. Plaza is qua geluid niet heel tof, maar Faitless is wel OK.
Als je der bent valt dat totaal niet op, voor zover ik met mijn brakke hoofd ervan kan herinnerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Wat een opname zeg... Hoop dat ze met veel energie spelen want het is niet altijd even zuiver.
Ben niet zo'n fan van ze want anders was ik wel gegaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ok, dat is wel even goed om te weten. Thnx. Even over nadenken, en iemand vinden die mee wil
Geloof ik directquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Als je der bent valt dat totaal niet op, voor zover ik met mijn brakke hoofd ervan kan herinneren
Misschien wel 200 met de harde wind van vanavond en morgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef justmattie het volgende:
Op de afsluitdijk kun je ook wel 160, s'avonds
Wel met de motorkap dicht en plat op het stuurquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien wel 200 met de harde wind van vanavond en morgen.
Welke harde wind? Maar eh, 't wordt dus stormachtig ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien wel 200 met de harde wind van vanavond en morgen.
Whehequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel met de motorkap dicht en plat op het stuur
326 km/uur zelfsquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef justmattie het volgende:
Op de afsluitdijk kun je ook wel 160, s'avonds
Nou, het waait nu al redelijk en het schijnt morgen nog wat harder te gaan waaien (kracht 6).quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welke harde wind? Maar eh, 't wordt dus stormachtig ofzo?
De mijne houdt bij 190 opquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
326 km/uur zelfs
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afsluitdijk
Die van mij is pas aan het eind van de Afsluitdijk aan de 100!!!quote:
Vind je? Je raakt er zo snel aan gewend..quote:
Nee, sorryquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vind je? Je raakt er zo snel aan gewend..
[..]
Nee, sorry
djuquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vind je? Je raakt er zo snel aan gewend..
[..]
Nee, sorry
Als het ook de zangeres op de plaat is weet ik het wel, maar anders nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
dju
ik had ergens gevonden gister.. maar nu kan het niet meer vinden..
ja die van sweatshop ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Als het ook de zangeres op de plaat is weet ik het wel, maar anders niet
mja, dat weet ik nog wel.. denk ik, hij heeft er ooit voorgesteld: Band van haar heet The Routines, zij heet zelf Kelly nogiets, volgens mij..quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mja, dat weet ik nog wel.. denk ik, hij heeft er ooit voorgesteld: Band van haar heet The Routines, zij heet zelf Kelly nogiets, volgens mij..
ja, ik was aan het typen, ik zag het nietquote:
Wat een weertje inderdaad. Dat doet de mens goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
Here comes the summer! Idee had ik wel vanochtend en vanmiddag, lekker zonnetje
Iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
Here comes the summer! Idee had ik wel vanochtend en vanmiddag, lekker zonnetje
quote:
quote:De Staat
Kelly Routine http://www.myspace.com/theroutinesrock RT @Miie_j: @destaat .. hoe heet de zangeres die meedoet in jullie videoclip ?
4 minutes ago from ÜberTwitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |