Jammer, maar was wel te verwachten.Veronica is ook niet echt een station voor hem. Deze koning moet gewoon weer ergens een show kunnen maken waar hij niet 10 liedjes per uur moet draaien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Roberto Kjaerby. Is per direct weg bij Veronica.
Ah, das het verschil... Ik doe het fulltime. Voor 2 uurtjes ga ik niet een half uur rijdenquote:
Daaromquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, das het verschil... Ik doe het fulltime. Voor 2 uurtjes ga ik niet een half uur rijden
mooie tijdstipquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:09 schreef minthy het volgende:
Die RUST!! Ik ben maar aan het koken geslagen
Dat bedoel ik!!!quote:
idd en kant en klaar is ook niet alles.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!!!
Draai veel late diensten en moet dan zelf voor eten zorgen. Is goedkoper dan elke keer kant en klaar te kopen![]()
Soms zit er ook geen smaak aan dat kant en klare voer uit de winkelquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!!!
Draai veel late diensten en moet dan zelf voor eten zorgen. Is goedkoper dan elke keer kant en klaar te kopen![]()
Nee, alleen wel eens gemakkelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd en kant en klaar is ook niet alles.
Die stoommaaltijden en de curry's van de AH zijn anders erg goed weg te krijgen! Helaas wel duurquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Soms zit er ook geen smaak aan dat kant en klare voer uit de winkel
Vers is zoveel lekkerderquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, alleen wel eens gemakkelijk![]()
[..]
Die stoommaaltijden en de curry's van de AH zijn anders erg goed weg te krijgen! Helaas wel duur
Klopt! Helaas is een goede, verse curry uuuuren werk. Dan maar penne met kip, verse groenten en Pecorino-kaassausquote:
Een verse curry heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Helaas is een goede, verse curry uuuuren werk. Dan maar penne met kip, verse groenten en Pecorino-kaassaus![]()
joh, kom je er nu pas achterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |