Als je de kans een keer krijgt, doen! Nooit zulke lekkere curry gehadquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een verse curry heb ik nog nooit gehad
geen idee hoe vers mn Curry in Bulgarije was, maar die was wel verrekte lekker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je de kans een keer krijgt, doen! Nooit zulke lekkere curry gehadIk ken iemand die op Sri Lanka heeft gewoond en ook de verse kruiden daar weghaalt. Heerlijk
Met de curry heb ik nog wel eens mazzel, maar die verrekte Zwollenaren pikken elke keer de stoommaaltijden voor m'n neus wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee hoe vers mn Curry in Bulgarije was, maar die was wel verrekte lekker.
en die kant-en-klaar stoommaaltijden en currys vallen vaak nog wel mee qua prijs. bij mijn appies is er vaak wel 1 of 2 met 35% korting...
kapotschoppen die teringschooiers!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Met de curry heb ik nog wel eens mazzel, maar die verrekte Zwollenaren pikken elke keer de stoommaaltijden voor m'n neus weg
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kapotschoppen die teringschooiers!
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kapotschoppen die teringschooiers!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef MichielV het volgende:
Sorry, zwaai! Was al flink aan het meelezen maar was vergeten in te klokken
'g middagquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
ben (via msn, over old skool gesproken) samen met een vriend alle oude tekenfilm tunes op youtube aan `t opzoeken.
Nog meer tips?
dit is idd examplequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Ej dat is die gast van uuhhm Example volgens mij.
Die van een Thais restaurant is niet goed genoeg zekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je de kans een keer krijgt, doen! Nooit zulke lekkere curry gehadIk ken iemand die op Sri Lanka heeft gewoond en ook de verse kruiden daar weghaalt. Heerlijk
Daar ben ik nog nooit geweest, durf ik niet te zeggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die van een Thais restaurant is niet goed genoeg zeker
Klinkt goed man !quote:
hoi lieverd!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef MichielV het volgende:
* 3rdRock noteertquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, durf ik niet te zeggen
Misschien een keer proberenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, durf ik niet te zeggen
Eens!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef Allrounder het volgende:
Wooot! Dubstep op 3FM?!![]()
![]()
![]()
Goed bezig die Veenstra!!
tja, 3Fm heeft alle kans gehad, logisch dat ie verdergaat met zijn levenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef gerbenp het volgende:
Die Kevin toch. Overgestapt naar de concurrent (Q-koorts) als digital producer.
Sorry, Kevin gaat naar Q-music?! Wat moet hij daar doen dan.. Soulwax draaien ze daar echt niet hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef gerbenp het volgende:
Die Kevin toch. Overgestapt naar de concurrent (Q-koorts) als digital producer.
Ben benieuwd! Moet wel zeggen dat ik het niet een hele avond aan hoef te horen, maar das eigenlijk met alle genres zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Gaan we nog veel meer horen dit jaar. Zegt men.
En die zaten te slapen. Aan de andere kant als er echt geen plek is..quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tja, 3Fm heeft alle kans gehad, logisch dat ie verdergaat met zijn leven
Maken ze maar plek, ze kunnen toch wel ff 2 uur extra aan zon dag plakkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En die zaten te slapen. Aan de andere kant als er echt geen plek is..
Jaaaa geweldigquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Maken ze maar plek, ze kunnen toch wel ff 2 uur extra aan zon dag plakkenen dan gewoon zonder Dj, gewoon Kevin die 2 uur lang over Soulwax lult
ow gemistquote:
quote:
Nee. Ik deel die mening. Zijn Engels is ook gehaast/slordig. Zet daar Rudy tegenover.. Geweldig. Rudy past ook wel bij radio 1.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef Allrounder het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Corton zo onrustig/ gehaast praat?
deze video staat niet op het account van Wouterquote:
beetje traag, maar wel sfeervol en mooie plaatjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Ah, we eindigen met een vraagstelling vandaag![]()
Rockie, jij bent toch zo'n filmliefhebber, wat vond je van The American. Ik heb em na een uur afgezet, wat een rukfilm
Hmm dan zal die traagheid mij inderdaad hebben opgebroken, heb daar meestal het geduld niet voorquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beetje traag, maar wel sfeervol en mooie plaatjes
nu ff djduel voorronde luisteren
Ja laat die maar Het oog doen ofzo met zijn slaapverwekkende stem ben blij dat Stenders voor hem in de plek is gekomen op vrijdagquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee. Ik deel die mening. Zijn Engels is ook gehaast/slordig. Zet daar Rudy tegenover.. Geweldig. Rudy past ook wel bij radio 1.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja laat die maar Het oog doen ofzo met zijn slaapverwekkende stem ben blij dat Stenders voor hem in de plek is gekomen op vrijdag
tja, geschoten door een topfotograaf...van tempo heeft ie geen verstandquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hmm dan zal die traagheid mij inderdaad hebben opgebroken, heb daar meestal het geduld niet voor
NIET?? Oh, okay ! Ken hem verder niet, maar jij weet het gelukkig welquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
deze video staat niet op het account van Wouter
ja daar kwam ik ook onlangs achter (dat hij ook uit emmen komt), maar ik ken hem niet hij is ook 15 geloof ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
NIET?? Oh, okay ! Ken hem verder niet, maar jij weet het gelukkig wel. Ken jij die Wouter trouwens? Hij komt ook uit Emmen en doet ook veel met Youtube en 3FM video's
>
Wat lult die vent toch vreselijk veel. Nee, ik luister wel eens maar ik zou graag baas Rudy op dat tijdstip horen. Nieuwe muziek, weinig gelul en goede live optredens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja laat die maar Het oog doen ofzo met zijn slaapverwekkende stem ben blij dat Stenders voor hem in de plek is gekomen op vrijdag
Ah, okay! Geloof overigens niet heel erg dat hij 15 is, maar goed. Maakt niet uit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja daar kwam ik ook onlangs achter (dat hij ook uit emmen komt), maar ik ken hem niet hij is ook 15 geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |