Zoals ik al zei, wacht maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik weet niet eens wat RBL is![]()
Nubar, Zoja en Nfu Oh vind ik te duur![]()
Blijf sowieso een type dat liever naar de H&M gaat dan naar de Lady Sting. Tenzij er uitverkoop is, dan ben ik er bij. Nagellak gaat eigenlijk hetzelfde![]()
Liever 4 goedkope lakken dan 1 dure.
lipglosen plakken en kleven en je haar gaat erin plakken enquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn eerste twee lipglossen gekocht
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja en je steekt andere aan met je makeup rotzooi
een half jaar geleden ahd je alleen nog maar een mascara en een oogpotlood jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb nu ook een kastje voor mijn makeup moeten halen wat eerst nog in een klein toilettasje paste
trutjes hier ook allemaal ... jullie zijn slecht voor mijn rekenig
een half jaar geleden had ik ook nog maar 10 lakjes ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een half jaar geleden ahd je alleen nog maar een mascara en een oogpotlood ja
Mijn haar komt niet tot aan m'n bakkes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lipglosen plakken en kleven en je haar gaat erin plakken en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb er 1tje van mac, dat is er een die bijna niet kleeft en niet zo op je lippen geplakt zit... die vind ik nog wel fijn, maar verder
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn eerste twee lipglossen gekocht
pics dan!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn haar komt niet tot aan m'n bakkes.
Ik heb ook plakvrije, maar vond de blauwe shimmers zoooo pwetty
Bwhehehehehe!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb nu ook een kastje voor mijn makeup moeten halen wat eerst nog in een klein toilettasje paste
trutjes hier ook allemaal ... jullie zijn slecht voor mijn rekenig
Ho ho ho! Je klinkt als een man!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
En met een stash van 200+, denk je nou nooit "goh, ik heb alle kleuren al"?
Of is dat de reden dat je dan maar aan de OPI gaat?
Jawel hoor ... die hebben we al... maar dan is ie NEEEEEEEEET IEEEETS anders en dan toch maar halen ... of als backup .. of omdat het potje grappig is ... of omdat de naam leuk is ... of omdat misschien diegene die er op lijkt ooit wel een keer opgaat ...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat, en omdat OPI gewoon geyl isquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben mij ook in hun net gecatcht (get it? Opi catch me in your net?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, als het eenmaal op je bakkes zit zie je die dus niet meer_!
Ja! Ga maar vast sparen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er staat me nog heel wat te wachten
Drie OPI's is perfect toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat, en omdat OPI gewoon geyl is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |