Integratiequote:Op maandag 7 februari 2011 15:58 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Je slaat nu ook al zo'n ghettotaaltje aan?
Kogelgaten.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom op he, we hebben het hier over Emmen.
Ze is niet in de Bronx ofzo gaan wonen he.
En denk dat dit voor het kind beter is dan de huidige situatie.
Maak me alleen zorgen om zijn opvoeding qua voetbal
Jonge het is hooguit een luchtbuksgaatjequote:
Mijn buurman is creepyquote:Op maandag 14 februari 2011 10:43 schreef Stokstaart het volgende:
Heb je al kennisgemaakt met je buren huppels?
Is dit niet in Angelso? Beter bekend in Emmen als Los Angelslo?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:23 schreef Slenger het volgende:
ben redelijk bekend in Emmen, maar zo niet eens weten waar dit is. Wist niet dat dit ook in MM stond
Dit is in Angelsloquote:Op maandag 14 februari 2011 10:23 schreef Slenger het volgende:
ben redelijk bekend in Emmen, maar zo niet eens weten waar dit is. Wist niet dat dit ook in MM stond
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 15:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Is dit niet in Angelso? Beter bekend in Emmen als Los Angelslo?
Een vriend van mij heeft daar altijd gewoond, was toen nog een gezellige buurt(92-95)
Ja diequote:Op maandag 14 februari 2011 15:57 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Misschien ook nog de Fokkingeslag? Of is die flat al tegen de vlakte?
Ik ben er nu niet. Woon er nog niet namelijk. Nog druk met verven.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Ik kom wel langs ik woon vlakbij
Indien drank
Ik help wel terug betalen in natura graagquote:Op maandag 14 februari 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er nu niet. Woon er nog niet namelijk. Nog druk met verven.
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Ik help wel terug betalen in natura graag
Nee ik kom uit klazienaveen dat ligt vlakbij emmenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben jij mn nieuwe bovenbuurman?
Er komt geen 2e deel.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
Even een laatste post hier voor het topic dicht is.
Vlakbij? Jij doet het dagelijks op de fiets, denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:13 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Nee ik kom uit klazienaveen dat ligt vlakbij emmen
Fietsen is voor mensen die buitenkomenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Vlakbij? Jij doet het dagelijks op de fiets, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |