oh gelukkig heeft Eindhoven maar iets van 3 brandweercentralesquote:Op zondag 6 februari 2011 22:55 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nou... laat ik het zo zeggenals er ergens brand is weet ik het het als eerste
Ja, maar rondom die in Woensel zitten weinig studentenkamers, dus het zal de Edenstraat wel zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 10:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh gelukkig heeft Eindhoven maar iets van 3 brandweercentrales
Rolluiken open, zonnebrand op je snoet en bruin worden maar!quote:
Ik hoop zo dat het ding over 3 weken af mag en het zal tijd worden dat mijn hoofd weer helemaal normaal zal doen en dat ik weer kan ruiken en proevenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe gaat het?
Hou je het nog een beetje vol?
nee, bb zat dicht bij de tv omdat alcoholquote:Op maandag 7 februari 2011 11:17 schreef Inu het volgende:
BB zat toch dichtbij de tv tijdens het gamen omdat het lastig te zien was? Wij hebben een klein tv-tje en Worms is best onoverzichtelijk daarop, dus nu hadden we de Wii aangesloten op de beamer, dat gaat veel beter
ben je je reukvermogen kwijt dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het ding over 3 weken af mag en het zal tijd worden dat mijn hoofd weer helemaal normaal zal doen en dat ik weer kan ruiken en proeven
Dan is een beamer helemaal geweldigquote:Op maandag 7 februari 2011 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, bb zat dicht bij de tv omdat alcoholwe hebben 40 inch full HD, dus daar ligt het niet aan
Yep en smaak is ook ver te zoeken behalve zout, zoet en knoflookquote:Op maandag 7 februari 2011 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je je reukvermogen kwijt dan?
Waarom heb jij een beamer thuis?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:17 schreef Inu het volgende:
BB zat toch dichtbij de tv tijdens het gamen omdat het lastig te zien was? Wij hebben een klein tv-tje en Worms is best onoverzichtelijk daarop, dus nu hadden we de Wii aangesloten op de beamer, dat gaat veel beter
Als je niet ruikt kun je in principe ook niets proeven, maar het feit dat je nog wel smaken proeft is in elk geval een goed teken! Ik duim voor je!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Yep en smaak is ook ver te zoeken behalve zout, zoet en knoflook
Lijkt mij wel handig hoor!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, lijkt me heerlijk idd, op 3 meter afstand van een beamerscherm zitten![]()
Ja, dan moet je ook zo'n scherm tegen de ensuite aanzetten hequote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, lijkt me heerlijk idd, op 3 meter afstand van een beamerscherm zitten![]()
In beide gevallen: geen optiequote:Op maandag 7 februari 2011 11:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ook zo'n scherm tegen de ensuite aanzetten he
Wij zetten gewoon de bank een stuk naar achter
Kan allebei, maar van klinkt beter.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:57 schreef Inu het volgende:
Taalnazi's hier, welke is beter?
Ervaringen van gebruikers - bijdrage door/van Pietje Puk
En dan dus het door of van, Pietje Puk is fictief![]()
Eet je nu ook hele tenen knoflook?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Yep en smaak is ook ver te zoeken behalve zout, zoet en knoflook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |