Dan kan ik niet na 20 minuten met een smoesje wegquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen hapje eten met de dame in kwestie?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan kan ik niet na 20 minuten met een smoesje weg
Ze is meerderjarigquote:
Komt vast omdat jij buiten bent wezen fietsenquote:
Dank u, en dat ondeugende is een feitquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:02 schreef Inu het volgende:
Juup, wat een heerlijke meid hebben jullieLeuk ondeugend koppie
Het begint toch tijd te worden dat ik je aangeef bij een meldpunt voor inbreuk op portretrechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt vast omdat jij buiten bent wezen fietsen
[ afbeelding ]
Doe dat, niemand herkend jou in die foto als men jou niet kent. Maar goed, ik zal het plaatje wel verwijderen als het jou zo erg stoortquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het begint toch tijd te worden dat ik je aangeef bij een meldpunt voor inbreuk op portretrecht
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:50 schreef FUFR het volgende:
GVD rij ik helemaal naar school om de draak op te halen..
moet ik nog 10 minuten na bel wachten voordat madame es naar beneden komt met de woorden:
"Ik ga bij Ramon (het jurkendragende vriendje) spelen. hier is mijn tas, zeg mama dat ik van dr hou en ik hou ook van jou, doei!"
![]()
/klacht
Thnx, ik heb het idd liever nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe dat, niemand herkend jou in die foto als men jou niet kent. Maar goed, ik zal het plaatje wel verwijderen als het jou zo erg stoort
Oeh, die wordt al groot.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:50 schreef FUFR het volgende:
GVD rij ik helemaal naar school om de draak op te halen..
moet ik nog 10 minuten na bel wachten voordat madame es naar beneden komt met de woorden:
"Ik ga bij Ramon (het jurkendragende vriendje) spelen. hier is mijn tas, zeg mama dat ik van dr hou en ik hou ook van jou, doei!"
![]()
/klacht
Helaas wel ja. Maar ze kijkt zo liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, die wordt al groot.Heeft al door dat papa een prima loopjongen is.
Een vrouw in wording.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Maar ze kijkt zo lief
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:19 schreef FUFR het volgende:
van de week begon ze behalve over een bloedplasser, weer over borsten..
Want J. (uit dr klas) had wel al borsten en zij nog niet!
Dat dat meisje zo zwaar is dat het geen borsten zijn maar een gevalletje gynaecomastie is dan moeilijk uit te leggen..
ik heb beloofddat ze voor haar 15e echt wel borsten heeft en ze dan met mama of mij een hele berg bahe's uit mag zoeken.
gelet op mama en mijn eigen borsten mijn zus moet het goed komen.quote:
ik verwacht erwtvorming rond dr 11e. is bij dr nichtjes ook zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
als ze op d'r vijftiende nog geen teken van tieten heeft zou ik er mee naar een hormoon-arts gaan
Ik stak m'n borstkas ook extreem naar voren toen mijn erwtjes kwamenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik verwacht erwtvorming rond dr 11e. is bij dr nichtjes ook zo.
Raar eigenlijk, meisjes zijn altijd blij als ze tietjes krijgen, maar als je er iets van zegt is het: nouhou ome Willie, niet doen
En nu struikel je eroverquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stak m'n borstkas ook extreem naar voren toen mijn erwtjes kwamen
Een jaar later cup A en weer een jaar later cup C en weer een jaar later dubbel D![]()
Bij mij duurde het 5 jaar voor ik op volle sterkte was.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stak m'n borstkas ook extreem naar voren toen mijn erwtjes kwamen
Een jaar later cup A en weer een jaar later cup C en weer een jaar later dubbel D![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |