In de praktijk zit ik gewoon tv te kijken en in de reclamebreaks kijk ik ff wat ie geworden is en start ik een nieuwe racequote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat b-spec is toch helemaal niet leuk...
Zoals ik al zei: dat is toch niet leuk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In de praktijk zit ik gewoon tv te kijken en in de reclamebreaks kijk ik ff wat ie geworden is en start ik een nieuwe race
dat dus,. Nat.Nederl.. zit recht tegenover station, had swso nog een heel dik dossier te lezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naar het Weena? Ik zou met de trein gaan.
Trein vind ik sowieso wel relaxed, kun je nog een tukkie doen of een boek lezen.
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:37 schreef ArTiC het volgende:
Zo, heb het weer ff helemaal gehad met mijn werk....infantiele teringzooi dat het is
Jullie thermometer klopt ook niet hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:30 schreef Levitation het volgende:
nieuw record: 26,1C met de ramen open.![]()
Wordt lachen van de zomer.
Jawel, de temperatuur sensoren van het koelingsysteem werken niet, maar we hebben losse thermometers staan om bij te kunnen houden hoe achterlijk heet het wordt en die kloppen wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jullie thermometer klopt ook niet he
knap hoe jullie dit blijven pikken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jawel, de temperatuur sensoren van het koelingsysteem werken niet, maar we hebben losse thermometers staan om bij te kunnen houden hoe achterlijk heet het wordt en die kloppen wel.
Nee, 26 partijen die allemaal een ei er over willen leggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
knap hoe jullie dit blijven pikken.
Is het schrik of geen ruggegraat?
ik zeg al, geen ruggengraatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:58 schreef bleiblei het volgende:
Als jullie mijn team waren geweest had ik allang gekeken wat het telnr is op de airco/sensor/verwarming whatever en pissed naar die leverancier gebeld.
Mogen ze met terugwerkende kracht uitleggen aan hun klant waarom er niet adequaat gereageerd wordt.
Gelukkig hebben we hier niet zoon bureaucratie![]()
.
neej, dat is het m, ik val in slaap als ik lig, ook als ik net uit bed kom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:31 schreef -moppie- het volgende:
Dan had je je rust even nodig, lekker toch?!
ik moet nog even poepen, verder gaat wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |