Ach gut, je kent ze wel.
(Er is hier géén sprake van een TT-faal; die spatie tussen 'eerstaan' is niet(
!) vergeten, maar anders paste mijn titel niet, en het leek me absoluut noodzakelijk de hele titel te vermelden, en er geen, ik herhaal geen: "
Mensen die..."-topic van te maken. Dit gezegd hebbende gaan we nu naar de klacht, daar waar dit topic ècht over gaat, waar het allemaal om begonnen is, dit schrijven, laten we:
to the point komen.
Soms dragen die mensen een leesbril, soms ook niet. Dat likken slaat helemaal nergens op, wat is dat voor een raar trekje? Die bladzijde zit heus niet vastgeplakt aan de volgende. Dat weten die mensen zelf ook, ze beseffen het, maar toch doen ze het. Het zal de macht der gewoonte zijn. Zoals homoseksuelen ook gewoontes hebben. Zoals bukken. Bukken doen zij erg graag.
Mijn ex-vrouw Rosa* deed het ook. Ik had een lijstje gemaakt van dingen die me niet aan haar bevielen. Aan haar vinger likken voordat zij een bladzijde omsloeg stond boven aan mijn lijstje, het was mijn nr. 1-ergernis. Op 2 stonden haar uggs, dat behoeft verder geen uitleg.
Ik zat eens te denken, stel dat die vinger vies is, en zij likken er dan aan... die vinger kan wel overal geweest zijn.
Tot zover even. Mijn klacht.
*naam is gefingeerd. Ik had ook gewoon van bladzijde blz. kunnen maken in de TT, maar daar dacht ik te laat aan.