Kom je nu weer van de kast af dan, beneden is gezelliger?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nou, ik feite is het gewoon een vrije dag, zo heb ik het gevraagd. Maar het is niet dat ik niks doe, ik heb vanmorgen nog wat dossiers gelezen.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
En waarom ben ik mezelf aan het verantwoorden
Ja, ik zei het al... Waarom ben ik me aan 't verantwoorden het is mijn stagequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom je nu weer van de kast af dan, beneden is gezelliger?
Wat heb jij een sexy plaatje. Ben je dat zelf?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:54 schreef MissMSX het volgende:
Dan ben je toch niet vrij mutsje, dan heb je een thuiswerkdag
I wishquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat heb jij een sexy plaatje. Ben je dat zelf?
Ja best wel alleen heb ik het flink te pakken met hoesten, heb vanmorgen al siroop op en denk dat zo weer ga innemen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
Is het bij jullie ook zulks een heerlijk weer?
Dat laatste is dus niet zo. Ik heb dat idee alleen soms bij mensen die op elk iets wat maar een klein beetje afwijkt van missionarisstand eenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kennelijk niet
Maar afgezien daarvan: het ligt dus niet in mijn karakter om zo specifiek en plastisch met vreemden over zoiets intiems te praten. Dat zegt verder niets over hoe ik tegenover bepaalde interesses sta, maar ik vind dergelijke fora ( en ja, ik heb er meerdere bekeken) gewoon niets toevoegen.
Jij vindt het heerlijk om anderen te betrekken in je seksleven, dus ik kan me voorstellen dat het wel iets voor jou is. Ik vind alleen wel soms dat je de indruk wekt dat mensen die niet zoveel erover praten een oninteressanter of rustiger seksleven hebben dan jij. En dat lijkt me een slechte aanname.
Pas d'r op hoor jongedamequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zei het al... Waarom ben ik me aan 't verantwoorden het is mijn stage
Jij ziet beter uit.quote:
CG.quote:
quote:
Daar ben ik het wel mee eens. Voor de rest niet, want ik kom ook wel es in 't keldertje en ik vind het bijna nooit kansloos plastisch. Ja, ze zitten er wel tussen, maar die heb je overal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef Ripley het volgende:
Ik vind alleen wel soms dat je de indruk wekt dat mensen die niet zoveel erover praten een oninteressanter of rustiger seksleven hebben dan jij. En dat lijkt me een slechte aanname.
Dat kan. Je wekt bij mij iig soms die indruk, dat als je seksleven niet publiek is dat het dan saai is. Ik denk dat dat een bewuste keuze is en verder niet zo veel zegt over wat je wel of niet prettig vindtquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste is dus niet zo. Ik heb dat idee alleen soms bij mensen die op elk iets wat maar een klein beetje afwijkt van missionarisstand eenposten.
Altijd weer die katten he !quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
PB. *moest even de kat van mijn toetsen afduwen
Missionarisquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Dat laatste is dus niet zo. Ik heb dat idee alleen soms bij mensen die op elk iets wat maar een klein beetje afwijkt van missionarisstand eenposten.
*proest*quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ziet beter uit.![]()
[..]
CG.Hoe is het.
[..]PB. *moest even de kat van mijn toetsen afduwen
Nogmaals, dat is niet zo. Dat ik de indruk wek, ligt bij jou. Wat je verder zegt ben ik met je eens, dus hoef je niet 3x te herhalen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan. Je wekt bij mij iig soms die indruk, dat als je seksleven niet publiek is dat het dan saai is. Ik denk dat dat een bewuste keuze is en verder niet zo veel zegt over wat je wel of niet prettig vindt
Limbo'squote:Op donderdag 3 februari 2011 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Missionaris![]()
Kinderen
Carnaval
wat was er nog?
Stelletjes.
Klote.quote:
Ik schijn een heerlijke uh schoot te hebben en warme laptop helpt ook.quote:
niet-randstedelingen met kinderenquote:
quote:
Forum Opties | |