Ik vroeg hem mij te overtuigen en dat is nog niet gelukt n.a.v. zijn argumentenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou je hier praten over auto's, breien of weet ik veel wat niet.. Omdat je het een interessant onderwerp vindt mogelijk en een discussie op zijn tijd ook leuk is.
Ach meisje tochquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel vreemd. Over alles mag/kan gepraat worden, behalve over sex/bsdm (KEL Onderwerpen) , want dan is men ineens creatief genoeg of juist niet
Maar dat staat dus helemaal los van het "ik ben wss creatief genoeg..." geblaatquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vroeg hem mij te overtuigen en dat is nog niet gelukt n.a.v. zijn argumenten
Prima dat andere mensen dat wel willen delen en er over willen bomen, maar ik heb daar geen behoefte aan. Ongeacht mijn eventuele voorkeur voor sm en aanverwante voorkeuren
dat hoor jij helemaal niet te zien vanuit de dichtgetimmerde kelder waar ze je op je stageadres geparkeerd hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
Is het bij jullie ook zulks een heerlijk weer?
Ik was niet bezig om je te overtuigen, voel daar totaal niet de behoefte toe eigenlijk. Lekker zinloos ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vroeg hem mij te overtuigen en dat is nog niet gelukt n.a.v. zijn argumenten
Prima dat andere mensen dat wel willen delen en er over willen bomen, maar ik heb daar geen behoefte aan. Ongeacht mijn eventuele voorkeur voor sm en aanverwante voorkeuren
Jij vind van wel, ik vind van nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat staat dus helemaal los van het "ik ben wss creatief genoeg..." geblaat
ik ben donderdags vrijquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat hoor jij helemaal niet te zien vanuit de dichtgetimmerde kelder waar ze je op je stageadres geparkeerd hebben
Is het zo duidelijk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Er zitten hier duidelijk wat BDSMers.
Owh, maar dat vroeg ik wel aan jequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was niet bezig om je te overtuigen, voel daar totaal niet de behoefte toe eigenlijk. Lekker zinloos ook
Wat is dat nou weer voor stage?quote:
Jij kan goed genoeg koken, dus je hebt het nooit over kokenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij vind van wel, ik vind van niet
Ja, dus nu die gag-ball in je mond, en aan de ketting jij.quote:
Wat is daar mis mee dan? Ik heb erom gevraagd zodat ik deze dag lekker thuis kan werken en dat vonden ze prima. Of ik nu thuis een dossier lees en uitwerk, of op stage. Ik ben er verder vier dagen in de week van 's ochtends tot 's avonds.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor stage?
Ja baasquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, dus nu die gag-ball in je mond, en aan de ketting jij.
En spoortjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij rijd paard dus jij hebt sowieso iets met zweepjes
Zie weinig buiten door de schermen, lijkt er wel op.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
Is het bij jullie ook zulks een heerlijk weer?
Dan ben je toch niet vrij mutsje, dan heb je een thuiswerkdagquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Ik heb erom gevraagd zodat ik deze dag lekker thuis kan werken en dat vonden ze prima. Of ik nu thuis een dossier lees en uitwerk, of op stage. Ik ben er verder drie dagen in de week van 's ochtends tot 's avonds.
Ja, nou, ik feite is het gewoon een vrije dag, zo heb ik het gevraagd. Maar het is niet dat ik niks doe, ik heb vanmorgen nog wat dossiers gelezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet vrij mutsje, dan heb je een thuiswerkdag
Kennelijk nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch een redelijke aanname mbt een priveforum waar jij van zegt geen interesse in te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |