Veel plezier!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even iets heel anders. ik ga zo naar de uitverkoop van Selexys, hopelijk vind ik weer een paar leuke boeken
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef Bos81 het volgende:
En natuurlijk een kusje en knuffel voor Yuuks
Thanksquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zag het al in je reactie op krea idd.
Sterkte meis
Dit is uitlokking! Nu ga ik je dm-en voor uitlegquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is juist het punt jong...
Als het je interesse heeft kun je gewoon toegang aanvragen hoor. Maar je moet zelf wat hebben met BDSM en/of fetisjismes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ik daar niet mag komen
Moet je dat aantonen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het je interesse heeft kun je gewoon toegang aanvragen hoor. Maar je moet zelf wat hebben met BDSM en/of fetisjismes.
Niet met fotobewijs of zo. Maar wel aangeven (eerlijk!!!) dat je er een affiniteit er mee hebt.quote:
Hallo, ik ben MissMSX en ik word graag opgeknoopt. Mag ik binnenkomen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet met fotobewijs of zo. Maar wel aangeven (eerlijk!!!) dat je er een affiniteit er mee hebt.
Alleen affiniteit of ook ervaring?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet met fotobewijs of zo. Maar wel aangeven (eerlijk!!!) dat je er een affiniteit er mee hebt.
Alleen afiniteit is genoeg. Maar je moet het niet zo infantiel als MissMSX net deed in een mailtje zetten.quote:
Dat vind ik wel een goed ietsquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen afiniteit is genoeg. Maar je moet het niet zo infantiel als MissMSX net deed in een mailtje zetten.
Oh, en er wordt naar je postgeschiedenis gekeken.
Dus well-known-trolls, komen never nooit niet binnen, hoeveel ze ook van BDSM houden.
En je moet zeggen dat je 18+ bentquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen afiniteit is genoeg. Maar je moet het niet zo infantiel als MissMSX net deed in een mailtje zetten.
Oh, en er wordt naar je postgeschiedenis gekeken.
Dus well-known-trolls, komen never nooit niet binnen, hoeveel ze ook van BDSM houden.
Nee, dat is KPDquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En je moet zeggen dat je 18+ bent
Dat hoeft niet voor KEL?quote:
Het KEL-hitteam, bewapend met zweepjes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al teveel gezegd
Straks komt het KEL-hitteam langs /para
Ik vind het interessant van een ander, maar heb er voor mezelf niks mee, dus niet kel-waardigquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En je moet zeggen dat je 18+ bent
Of je wordt eruit gegooidquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al teveel gezegd
Straks komt het KEL-hitteam langs /para
Als het net zo spannend is als KPD qua users en onderwerpen dan bedank ik ook maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind het interessant van een ander, maar heb er voor mezelf niks mee, dus niet kel-waardig
Volgens mij heb je niet meer gezegd dan al algemeen bekend is toch?quote:
KPD en KEL zijn echt ZO extreem verschillend. Dat is ONZ met R&P vergelijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het net zo spannend is als KPD qua users en onderwerpen dan bedank ik ook maar
Kloptquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet meer gezegd dan al algemeen bekend is toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |