/ignorequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
*mokmokmokschreeuwomaandachtmokmokmok*
Ik zaterdag! Ben erg benieuwdquote:
Ja ik denk ik val binnen met mokmokmok en niet meteen met bestevriendinwordtweerdoorgestuurdnaarLeidenomdatdetumorvoordederdekeerterugismisschienquote:
Neen. Wel al bijna een jaar aan het wachten tot ie uitkomt.quote:
Oh, dan was dat het...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neen. Wel al bijna een jaar aan het wachten tot ie uitkomt.
Heb hem wel al op de PC staan maar wil hem in de bios zien
Ik iets langer geleden, maar vond m ook fantastisch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee weken terug gezien, en ik vond hem fantastisch!
Ik kijk er al een naar naar uit sinds de eerste berichtjes (toen was het alleen nog "de nieuwe Arronofsky") ... dus ik hoop niet dat ie daardoor heel erg gaat tegenvallen. Maar ik denk van nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil 'm perse in de bioscoop zienquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thanks. Weer heel die molen in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan was dat het...
En sterkte met je vriendin
Ik dus ook. Staat wel op de PC, maar da's omdat ik dan meteen weer kan kijken mocht ik hem superdeluxegeweldig vindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil 'm perse in de bioscoop zien
We shall see. Het kan ook iets anders zijn, maar de huisarts stuurt 'r nu dus door naar Leiden.quote:
Nou tis dan weliswaar over ballet, maar tis geen zachtzinnige balletfilm over dansenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:19 schreef HeatWave het volgende:
ow, is dat wat? Werd meegevraagd en zag iets over ballet, leek me niets.
Queen Amidala en Jackie uit That 70's Show hebben lezzo seks. Ergo: superfilmquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:19 schreef HeatWave het volgende:
ow, is dat wat? Werd meegevraagd en zag iets over ballet, leek me niets.
Heb ook niets verder gelezen erover moet ik toegeven, zag ballet en was er klaar meequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou tis dan weliswaar over ballet, maar tis geen zachtzinnige balletfilm over dansen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dus ook. Staat wel op de PC, maar da's omdat ik dan meteen weer kan kijken mocht ik hem superdeluxegeweldig vinden
Het is wel toevallig. Laten we hopen dat het niets ernstigs is!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We shall see. Het kan ook iets anders zijn, maar de huisarts stuurt 'r nu dus door naar Leiden.
Ik mag hopen dat dat niet de enige reden wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Queen Amidala en Jackie uit That 70's Show hebben lezzo seks. Ergo: superfilm
Mila Kunisquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Queen Amidala en Jackie uit That 70's Show hebben lezzo seks. Ergo: superfilm
Never judge a book by it's coverquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ook niets verder gelezen erover moet ik toegeven, zag ballet en was er klaar mee.
Het is ook echt de enige film die over ballet gaat die de moeite waard is voor iemand die helemaal niets met ballet heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ook niets verder gelezen erover moet ik toegeven, zag ballet en was er klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |