Jawel hoor. Kan ik je de fluwelen revolutie in herinnering brengen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:46 schreef KingOfMars het volgende:
Harstikke mooi deze vreedzame opstelling, maar daar win je geen revolutie mee lijkt me. Het is duidelijk dat het buitenland niet genoeg druk gaat uitoefenen in dit geval en dus moet het van binnenuit komen.
Het is toch chaos? Wat als je een andere kant op gaat? Of ze gaan gebouwen in waar politie collega's staan verkleed in leger kleding.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan hoef je maar 1 persoon (een leidinggevende) te hebben met een id toch. Zo van die en die en die horen bij ons.
GODVERDOMMEquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef senesta het volgende:
http://www.facebook.com/v(...)17014913792&comments
Christ
Ik vraag me sterk af of dit voorbeeld in dit geval op zal gaan... ben er bang voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel hoor. Kan ik je de fluwelen revolutie in herinnering brengen?
Ik zie een login paginaquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef senesta het volgende:
Christ
Dat gebeurd toch welquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:48 schreef obl het volgende:
[..]
Het is toch chaos? Wat als je een andere kant op gaat? Of ze gaan gebouwen in waar politie collega's staan verkleed in leger kleding.
Damn zieke gastenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef senesta het volgende:
Christ
Ik heb geen facebook account. (yes, i know...ik loop achter)quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef senesta het volgende:
Christ
Politiebus die met 100 km/u over een handvol mensen gaat. Niet die filmpjes die er al waren, deze is nieuw. Een aantal landen echt 15 meter verderop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:51 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook account. (yes, i know...ik loop achter)
Wat lees/zie je daar ?
Een politiebus (zo'n groene) die doelbewust met een snelheid die wel boven de 50 km/u ligt op demonstranten inrijdt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:51 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook account. (yes, i know...ik loop achter)
Wat lees/zie je daar ?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Een politiebus (zo'n groene) die doelbewust met een snelheid die wel boven de 50 km/u ligt op demonstranten inrijdt.
Eens! maar het -kan- welquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vraag me sterk af of dit voorbeeld in dit geval op zal gaan... ben er bang voor.
wtfquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Een politiebus (zo'n groene) die doelbewust met een snelheid die wel boven de 50 km/u ligt op demonstranten inrijdt.
net gezien wat een schoftenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:51 schreef Zith het volgende:
[..]
Politiebus die met 100 km/u over een handvol mensen gaat. Niet die filmpjes die er al waren, deze is nieuw. Een aantal landen echt 15 meter verderop.
en in gelid.quote:
Een dag kan lang duren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Lieve mensen, nog maar 1 dagje. Ik hoop dat ze morgen de manschappen weten te verzamelen.
Die is een tank aan het zijnquote:
lolquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:56 schreef -jos- het volgende:
Tom_Rayner Tom Rayner
lynching going on right now on the overpass at abdel munim riyad. Limp body being dragged away from crowd of about 50 #jan25
Dreigen... als het een echte vent was, had hij dat al gedaan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef raistlin6 het volgende:
Suleimani zou met ontslag dreigen, na wat er allemaal gebeurt mbt de pro's
Is dat gerucht niet van gisteren? Later las ik dat hij zei dat hij niet meer ging onderhandelen ofzo tot ze stoppen met demonstreren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef raistlin6 het volgende:
Suleimani zou met ontslag dreigen, na wat er allemaal gebeurt mbt de pro's
Uiteraard, toch vind ik het superpositief, hij is een paar dagen geleden aangesteld door Mubarak. Lijkt me echt supergoed voor de anti's als ie dat echt doet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef Axia het volgende:
[..]
Dreigen... als het een echte vent was, had hij dat al gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |