net gezien wat een schoftenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:51 schreef Zith het volgende:
[..]
Politiebus die met 100 km/u over een handvol mensen gaat. Niet die filmpjes die er al waren, deze is nieuw. Een aantal landen echt 15 meter verderop.
en in gelid.quote:
Een dag kan lang duren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:55 schreef Daniel1976 het volgende:
Lieve mensen, nog maar 1 dagje. Ik hoop dat ze morgen de manschappen weten te verzamelen.
Die is een tank aan het zijnquote:
lolquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:56 schreef -jos- het volgende:
Tom_Rayner Tom Rayner
lynching going on right now on the overpass at abdel munim riyad. Limp body being dragged away from crowd of about 50 #jan25
Dreigen... als het een echte vent was, had hij dat al gedaan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef raistlin6 het volgende:
Suleimani zou met ontslag dreigen, na wat er allemaal gebeurt mbt de pro's
Is dat gerucht niet van gisteren? Later las ik dat hij zei dat hij niet meer ging onderhandelen ofzo tot ze stoppen met demonstreren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef raistlin6 het volgende:
Suleimani zou met ontslag dreigen, na wat er allemaal gebeurt mbt de pro's
Uiteraard, toch vind ik het superpositief, hij is een paar dagen geleden aangesteld door Mubarak. Lijkt me echt supergoed voor de anti's als ie dat echt doet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:58 schreef Axia het volgende:
[..]
Dreigen... als het een echte vent was, had hij dat al gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |