Woehoe!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAA NOG MAAR 2 UUR EN 27 MINUTEN![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ja, maar ook leuk, leuk, leuk!! Zijn de dagen sinds je weet dat je sleutel krijgt voorbij gekropen? Dat gevoel had ik toenquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
* Huppelmuts rent rond als een kip zonder kop![]()
Spannend hoor
Nee juist niet. Is echt snel gegaan. Maar ik moest dan ook echt teveel regelen nog. Sociale dienst enz. Afgelopen weekend rust van het regelen genomen, maar toen had ik een feestje dus dat vloog ook voorbij. En sinds eergisteren ben ik aan het aftellen en je gaat verrassend snel van 48,5 uur naar 2 uur en 14 minutenquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar ook leuk, leuk, leuk!! Zijn de dagen sinds je weet dat je sleutel krijgt voorbij gekropen? Dat gevoel had ik toen
SPANNEND!quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is ook wel weer zo.. Fijn in ieder geval! En zoooo tof!quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee juist niet. Is echt snel gegaan. Maar ik moest dan ook echt teveel regelen nog. Sociale dienst enz. Afgelopen weekend rust van het regelen genomen, maar toen had ik een feestje dus dat vloog ook voorbij. En sinds eergisteren ben ik aan het aftellen en je gaat verrassend snel van 48,5 uur naar 2 uur en 14 minuten
Qquote:Op donderdag 3 februari 2011 06:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen Baby
Goedemorgen Q.tie
Mn zoon is gisteren ziek geworden dus ik vroeg aan hem of hij misschien last had van spanningen door de verhuizing. Zijn antwoord: Mama wat denk je zelf? We zijn al zo vaak verhuisd, dat vind ik echt niet meer spannend hoor. Grapjas.quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo.. Fijn in ieder geval! En zoooo tof!![]()
* Nouk denkt terug aan toen ik mijn huisje kreeg... *zucht*
Hoi hoi, hoe is het met jou? Hoe bevalt je trip?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goed. Nieuwjaarsdag dus rustic aan. Gisteren vuurwerk en wat biertjes gedronken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Godt!!
Hoe is het daar in den verre?
Relaxedquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed. Nieuwjaarsdag dus rustic aan. Gisteren vuurwerk en wat biertjes gedronken.
Zo druk op straat! Heel tof.
Vandal ales dicht dus chillen in de filmzaal en rondje gelopen. Nu bijna aan de lunch.
Godt! Happy New Year. again.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed. Nieuwjaarsdag dus rustic aan. Gisteren vuurwerk en wat biertjes gedronken.
Vandal ales dicht dus chillen in de filmzaal en rondje gelopen. Nu bijna aan de lunch.
Happy New Godt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |