Toeval bestaat nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, denk toevallig vertrek oid, we hebben nogal wat afdelingen.
ja, dat heb je op dat soort functiesquote:
Dan heb je toch wel je korste rokje aangedaan he?quote:
Dat is een reden om je baan op te zeggen?quote:
Waarom niet, leven hebben ze sowieso opgegevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een reden om je baan op te zeggen?
Mja, juist niet he. Eerst nog even een paar maand geld vangen terwijl je nauwelijks werktquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga echt NIET volledig thuis zitten!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om vervolgens terug te keren, de eerste weken niets doen omdat je je koter moet laten zien, daarna niets doen om het erover te hebben en om de haverklap weg gaan omdat ie ziek isquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, juist niet he. Eerst nog even een paar maand geld vangen terwijl je nauwelijks werkt
Het zit diep hè?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om vervolgens terug te keren, de eerste weken niets doen omdat je je koter moet laten zien, daarna niets doen om het erover te hebben en om de haverklap weg gaan omdat ie ziek is.
Mama's ge-wel-dig personeel.
Zo, wij hebben weer dat soort personeel afgezeken vandaag, hebben we dat ook weer gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om vervolgens terug te keren, de eerste weken niets doen omdat je je koter moet laten zien, daarna niets doen om het erover te hebben en om de haverklap weg gaan omdat ie ziek is.
Mama's ge-wel-dig personeel.
Ach ja, er is hier weer eens iemand "er niet" want er is een kind ziek... en het is teringdruk.quote:
Toch mooi, die dagelijkse rituelen. Een beetje als de collega's die elke dag dezelfde grappen vertellen. Dan voel je je thuis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo, wij hebben weer dat soort personeel afgezeken vandaag, hebben we dat ook weer gedaan.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, er is hier weer eens iemand "er niet" want er is een kind ziek... en het is teringdruk.
Hmmzzzzz.......quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
Maar dan moet ik maar gewoon intrekken bij een van jullie, daar in de Randstad
Er is vast nog wel een man met ruimte in zn bed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
Maar dan moet ik maar gewoon intrekken bij een van jullie, daar in de Randstad
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is vast nog wel een man met ruimte in zn bed.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
(maar woon niet in de Randstad)
Nee, dat snap ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar heb ik toch niets aan!
Dus gewoon stomme Jasper dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
Stomme japser zonder ruimte in zijn bed dat niet eens in de randstad staat
Daar gaat mijn laatste kans om missb ooit nog in bed te krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus gewoon stomme Jasper dus
Had je een kans dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar gaat mijn laatste kans om missb ooit nog in bed te krijgen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar gaat mijn laatste kans om missb ooit nog in bed te krijgen
Mja, hier zijn ook heel vaak vacatures hoor. Ik snap dat ook niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Nee, grapje, maar wel frappant om te zien. Alleen mijn bedrijf zoekt al 2 secretaresses op het moment.
Dat denkt ie graagquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:51 schreef MissMSX het volgende:
Is een vrouw ook goed?
En vooruit, voor je kind heb ik nog wel plek in de kelder
Zoals kluts al zei, Deventer is kut wdb.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, hier zijn ook heel vaak vacatures hoor. Ik snap dat ook niet.
Haha ja dat dacht ik ook al toen ik het typtequote:
Alleen voor jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah wat ben jij toch een engeltje!
En zoonlief vindt daglicht vast minder belangrijk dan stroom en een internetverbinding, dat kun je wel fixen in de kelder toch?quote:
Uhura!quote:
quote:
Ammehoela!quote:
Fiets met dynamo en 3G lijkt me genoeg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En zoonlief vindt daglicht vast minder belangrijk dan stroom en een internetverbinding, dat kun je wel fixen in de kelder toch?
Je huis inpakken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:57 schreef zbbrox het volgende:
Weekend! Maar moet mijn huis opruimen, inpakken, schoonmaken, morgen met de buurman naar het juridisch loket etc
Hoe beter zijn internet, hoe minder last je van hem hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fiets met dynamo en 3G lijkt me genoeg.
quote:
Ik duim al een hele tijd, en hoop echt dat ze snel wat vindt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klutsje is weer snolliciteren las ik.... duimen voor haar!
Not it!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon even puur uit nieuwsgierigheid hè. Welke singles heb jij eigenlijk al gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |