Ja, dit was mijn omslachtige manier van verduidelijken dat ik dus denk dat het niet aan haar ligt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
MissB denkt dat het aan haar ligt, als ik zo tussen de regels doorlees.
Het is hier een bizar soort bubbel, een heel klein kantoor, alleen hij en ik en mijn collega. En dan kan dat dus allemaal. Toen ik er, in het hoogtepunt van de scheidingsellende, na weken geen slaap en terreur, niet 'goed genoeg' uitzag, bulderde hij me de grond in. 'Kijk nou eens hoe je eruit ziet!' schreeuwde hij door kantoor, terwijl ik juist zo mijn best deed gewoon te werken in de ellende, heb geen dag gemist enzo. En toen ik op dat moment ertegenin ging, heeft ie me maandenlang op min. uren gezet, waardoor ik helemaal niet meer rond kon komen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar krijg je dan de volgende keer niet gewoon weer hetzelfde probleem, als je deze problemen uit de weg gaat? Dichtklappen is een keuze. Je kunt je ook voorbereiden op zo'n knakker en nadenken wat je zal zeggen; dan kun je op het moment supreme zonder na te denken praten en de bal terugkaatsen.
Wij hebben hier ook genoeg artsen die god zijn en ultra-denigrerend praten. Daar heb ik schijt aan, ze hebben mij ook nodig.
Nee, dat niet, ik wilde dat ik tegen 'm in kon gaan, alleen accepteert hij dat toch niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
MissB denkt dat het aan haar ligt, als ik zo tussen de regels doorlees.
Ja, dat is gewoon een trieste vorm van machtsmisbruik. Kut vooral dat je voorlopig afhankelijk van hem bent tot je wat anders hebt gevonden ook dan. Wat een lul zeg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is hier een bizar soort bubbel, een heel klein kantoor, alleen hij en ik en mijn collega. En dan kan dat dus allemaal. Toen ik er, in het hoogtepunt van de scheidingsellende, na weken geen slaap en terreur, niet 'goed genoeg' uitzag, bulderde hij me de grond in. 'Kijk nou eens hoe je eruit ziet!' schreeuwde hij door kantoor, terwijl ik juist zo mijn best deed gewoon te werken in de ellende, heb geen dag gemist enzo. En toen ik op dat moment ertegenin ging, heeft ie me maandenlang op min. uren gezet, waardoor ik helemaal niet meer rond kon komen.
Ja, maar is zo kut hier.. Ms kan ik wel kantoren gaan schoonmaken 's avonds ofzo, alles beter dan dit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het zeker niet. En daar tegen in gaan lijkt me van tijd tot tijd best lastig, ook al heb je 5 minuten later een hele lijst met weerwoorden.
Missb, ben je al serieus aan het zoeken naar iets anders dan?
Serieus?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is hier een bizar soort bubbel, een heel klein kantoor, alleen hij en ik en mijn collega. En dan kan dat dus allemaal. Toen ik er, in het hoogtepunt van de scheidingsellende, na weken geen slaap en terreur, niet 'goed genoeg' uitzag, bulderde hij me de grond in. 'Kijk nou eens hoe je eruit ziet!' schreeuwde hij door kantoor, terwijl ik juist zo mijn best deed gewoon te werken in de ellende, heb geen dag gemist enzo. En toen ik op dat moment ertegenin ging, heeft ie me maandenlang op min. uren gezet, waardoor ik helemaal niet meer rond kon komen.
Ja, het klinkt vrij ernstig, maar ik vind toch dat dat aan je eigen assertiviteit ligt. Het is niet echt fair om je de grond in te stampten maar het is net zo onverstandig om het over je heen te laten komen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik begrijp ook wel dat MissB, zeker omdat ze een kind heeft, niet het risico wil lopen dat zoiets escaleerd en ze op straat staat oid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, het klinkt vrij ernstig, maar ik vind toch dat dat aan je eigen assertiviteit ligt. Het is niet echt fair om je de grond in te stampten maar het is net zo onverstandig om het over je heen te laten komen.
Dan moet je óf wegstormen en zijn bureau onderpoepen óf tegen hem ingaan.
Ergens blijven zitten in de hoop dat ie 'vandaag niet tekeer zal gaan' is geen oplossing.
Klopt, alleen is het niet zo makkelijk als jouw gezin afhankelijk is van jouw werk. Wegstormen is een optie, maar dan heb ik geen werk en heb ik een heel groot probleem.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, het klinkt vrij ernstig, maar ik vind toch dat dat aan je eigen assertiviteit ligt. Het is niet echt fair om je de grond in te stampten maar het is net zo onverstandig om het over je heen te laten komen.
Ergens blijven zitten in de hoop dat ie 'vandaag niet tekeer zal gaan' is geen oplossing.
Ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een trieste klapmongool zeg, niet te zuinig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel. Ik zit gewoon anders in elkaar denk ik. Ik ben hier 2 keer 'bijna' ontslagen omdat ik tegen een arts en een nieuwe manager inging die hun alfamannetjesgedrag tentoon moesten spreiden. Uiteindelijk heb ik van beide excuus gehad en is het nu weer normaal. Als ik ontslagen zou worden, zou ik in elk geval mijn eigenwaarde nog hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
Klopt, alleen is het niet zo makkelijk als jouw gezin afhankelijk is van jouw werk. Wegstormen is een optie, maar dan heb ik geen werk en heb ik een heel groot probleem.
Ik heb nog nooit excuses van die man gehad, zal ik nooit krijgen ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel. Ik zit gewoon anders in elkaar denk ik. Ik ben hier 2 keer 'bijna' ontslagen omdat ik tegen een arts en een nieuwe manager inging die hun alfamannetjesgedrag tentoon moesten spreiden. Uiteindelijk heb ik van beide excuus gehad en is het nu weer normaal. Als ik ontslagen zou worden, zou ik in elk geval mijn eigenwaarde nog hebben.
Hij doet me denken aan die geflipte tellsell-kerel uit Bridget Jonesquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit excuses van die man gehad, zal ik nooit krijgen ook.
Ik ben de enige in de toko die dat voor elkaar heeft gekregen. Ooit. Van deze man. Maar goed, ik heb dan ook een grote pé-nis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog nooit excuses van die man gehad, zal ik nooit krijgen ook.
Je hebt ze even prison-style in hun sterretje gepompt om de rangorde duidelijk te maken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben de enige in de toko die dat voor elkaar heeft gekregen. Ooit. Van deze man. Maar goed, ik heb dan ook een grote pé-nis.
Maar ik snap het dilemma wel. Dan moet je gewoon zorgen dat je snel weg bent daar. Solliciteren.
Heb je vast contract?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb zo geen energie meer voor deze dag.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je vast contract?
Ik zou me trouwens na zo'n eerste uitval zonder excuus al ziek melden en zoeken naar iets anders.
Ik ben te goed om me zo af te laten blaffen
Ze zijn al gepwnt als ze die enorme bobbel in mijn broek zien. En dan issie nog slap.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:06 schreef MissMSX het volgende:
Je hebt ze even prison-style in hun sterretje gepompt om de rangorde duidelijk te maken?
Ja, dat slap gelul gedeelte wil ik wel gelovenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze zijn al gepwnt als ze die enorme bobbel in mijn broek zien. En dan issie nog slap.
Het verschil is dat ik het kan bewijzen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Wel geweldig hoe iedere fokker die zou zeggen wat krea zegt zal worden beticht van compensatiegedrag en hij er gewoon mee weg komt (mbt zijn penis)
Nou, leg 'm maar even op tafel dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik het kan bewijzen.
Ik beweer liever dat ik een micropenis heb, die blik op haar gezicht als hij voor haar mond hangt is prijsloos.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik het kan bewijzen.
Je bent net op tijd om de pé-nis van Krea te zien. Heb je wel een widescreen-scherm?quote:
Het is maar waar je je kicks uit haalt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik beweer liever dat ik een micropenis heb.
Er staat hier een 156cm 3D tv, moet goed komen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent net op tijd om de pé-nis van Krea te zien. Heb je wel een widescreen-scherm?
Twitter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
Vacaturekrant.nl: secretaresse in overijssel: 0 resultaten
Apeldoorn? Zutphen? Ook niet ver maar wel Gelderland.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
Zet je CV op Monsterboard en Nationale Vacaturebank. Dan wordt je ook wel benaderd voor vacatures die je misschien zelf net gemist hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
Het lijkt mij nog aan de krappe kant eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er staat hier een 156cm 3D tv, moet goed komen.
Ja doe ik ook hoor, maar het was weer even typisch voor hoe dun gezaaid het hier is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Apeldoorn? Zutphen? Ook niet ver maar wel Gelderland.
Ken net, of ken net niet !quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het lijkt mij nog aan de krappe kant eigenlijk.
Pijpen is geen neuken he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Twitter..
Ik ben blij dat je wel inhaakt op het onderwerp af en toe.Dat scheelt.
. Dan is het niet zo depri
.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Twitter..
Ik ben blij dat je wel inhaakt op het onderwerp af en toe.Dat scheelt.
. Dan is het niet zo depri
.
Mooi! Ik was namelijk al druk bezig om een lijstje te maken iKreaquote:
Twee? Worden ze zo slecht behandeld dat de doorstroming naar de 100% gaat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
banen zat hier eigenlijk, snap nooit dat mensen buiten de randstad willen wonen en dan gaan klagen over dit soort dingen.
Nee, grapje, maar wel frappant om te zien. Alleen mijn bedrijf zoekt al 2 secretaresses op het moment.
Neuh, denk toevallig vertrek oid, we hebben nogal wat afdelingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Twee? Worden ze zo slecht behandeld dat de doorstroming naar de 100% gaat?
Of zwanger hequote:Op donderdag 3 februari 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, denk toevallig vertrek oid, we hebben nogal wat afdelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |