Dat klinkt wel heel eng hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Er hangt hier in Groningen een raar geel ding in de lucht, best fel ook. Geen idee wat het is.
Kan je t van mij ook eens opzoeken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
aantal posts: 73775 (gemiddeld 54 per dag)
Dit zegt wel genoeg hoor. Je kotst gewoon teveel.
geregistreerd op: woensdag 5 november 2008 @ 10:11quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan je t van mij ook eens opzoeken?
Vrees dat het niet veel beter is
Ook niet verkeerd. Wintersport>?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:03 schreef stbabylon het volgende:
Dan wel een week Niderau, Oostenrijk
Same. dat is ongeveer normaal. Alles boven de 50 is echt niet normaal, als je hier langer dan een paar maanden zit. Alleen kutusers als Tong, Q en andere kanslozen hebben dat. Zoveel heeft gewoon niemand te vertellen, tenzij het bagger is.quote:
Mijn vriendin is daar 2 maanden aan het werk in een hotel/gasthuis. Dus voornamelijk daar op bezoek. Roep al jaren dat ik never nooit niet op wintersport ga, want koud. Maar ja, zie haar toch ook wel graag. Als ik er dan toch ben, ga ik ook snowboarden proberen. Sta al mijn hele leven op verschillende boards, dus dit moet ook niet al te lastig zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Wintersport>?
Ik ben er ook zo een ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin is daar 2 maanden aan het werk in een hotel/gasthuis. Dus voornamelijk daar op bezoek. Roep al jaren dat ik never nooit niet op wintersport ga, want koud. Maar ja, zie haar toch ook wel graag. Als ik er dan toch ben, ga ik ook snowboarden proberen. Sta al mijn hele leven op verschillende boards, dus dit moet ook niet al te lastig zijn.
Of dat je hetzelfde verhaal in tig SC's verteld omdat je verhaal zo boeiend is dat iedereen het moet horen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same. dat is ongeveer normaal. Alles boven de 50 is echt niet normaal, als je hier langer dan een paar maanden zit. Alleen kutusers als Tong, Q en andere kanslozen hebben dat. Zoveel heeft gewoon niemand te vertellen, tenzij het bagger is.
Dat heb ik tot vorig jaar ook altijd volgehouden, tot mijn toenmalige vriendin een broer had in 1 vd mooiste dorpjes van Zwitserland. Toch maar mee en mèn dat was prachtig. 2 meter sneeuw, 50 meter lopen van zijn mega-appartement naar de skilift. En heeeeeeeerlijk weer. Heel relaxed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
Mijn vriendin is daar 2 maanden aan het werk in een hotel/gasthuis. Dus voornamelijk daar op bezoek. Roep al jaren dat ik never nooit niet op wintersport ga, want koud. Maar ja, zie haar toch ook wel graag. Als ik er dan toch ben, ga ik ook snowboarden proberen. Sta al mijn hele leven op verschillende boards, dus dit moet ook niet al te lastig zijn.
Ik ook van jou.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same. dat is ongeveer normaal. Alles boven de 50 is echt niet normaal, als je hier langer dan een paar maanden zit. Alleen kutusers als Tong, Q en andere kanslozen hebben dat. Zoveel heeft gewoon niemand te vertellen, tenzij het bagger is.
En mijn sprankelende persoonlijkheid is niet genoeg voor je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog nooit een foto van je gezien.
Ik ben laat begonnen met wintersporten want had ook liever zon. Maar het is echt tof.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Exact, ik heb maar 33 (+10) vrije dagen per jaar, en die kun je maar 1x gebruiken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb ik tot vorig jaar ook altijd volgehouden, tot mijn toenmalige vriendin een broer had in 1 vd mooiste dorpjes van Zwitserland. Toch maar mee en mèn dat was prachtig. 2 meter sneeuw, 50 meter lopen van zijn mega-appartement naar de skilift. En heeeeeeeerlijk weer. Heel relaxed.
Maar als ik mocht kiezen ging ik toch ook liever naar de zon.
Of anderen voor je karretje spant omdat je zelf niet wil werken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Of dat je hetzelfde verhaal in tig SC's verteld omdat je verhaal zo boeiend is dat iedereen het moet horen...
Yepz, alleen is het vrij onhandig. Je moet hun userID opzoeken en dat dan in een Foe's lijst gooien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:14 schreef Kluts het volgende:
Maar je kan mensen blocken als je een abbo hebt?
Het is toch waar of niet? Je Qyroz account staat nou niet echt voor de trotsheid dat je een leven hebt gehad in die periode.quote:
In de nieuwe layout niet hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yepz, alleen is het vrij onhandig. Je moet hun userID opzoeken en dat dan in een Foe's lijst gooien.
Ah ja, het zoveelste subtopic waar commentaar niet wordt gedult.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of anderen voor je karretje spant omdat je zelf niet wil werken.
dm pm homepage profiel fobo twitter quotequote:Op donderdag 3 februari 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de nieuwe layout niet hoor.
Zit gewoon een knopje bij de quoteknop in de buurt. Gebruik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |