Is het echt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al gehoord dat Huppelmuts een eigen huis krijgt?
Zal wel van ons belastinggeld afkomen. Dus of het nou echt haar huis is .....quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al gehoord dat Huppelmuts een eigen huis krijgt?
Doe'k lekker wel. Snap dat je blij bent, maar ik word blij als je er iets minder puppyenthousiast over wordt, je loopt al het servie van tafel hier in de Singles-huiskamer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeik niet![]()
Nog 1 uur en 29 minuten![]()
* Solique kijkt naar buiten, komt in de buurt notquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Morgen naar..... (Inc overnachting op de boot)
[ afbeelding ]
Hier is het ook niet heel warm. Iets van 18/20 graden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:33 schreef Solique het volgende:
[..]
* Solique kijkt naar buiten, komt in de buurt not
Je hebt een abbo..... Blok haar nog ff anderhalf uur, dan ben je er ook vanafquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe'k lekker wel. Snap dat je blij bent, maar ik word blij als je er iets minder puppyenthousiast over wordt, je loopt al het servie van tafel hier in de Singles-huiskamer.
Goed punt, op de matige analogie na.quote:Op [url=http://forum.fok.nl[quote]
[b] Op donderdag 3 februari 2011 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe'k lekker wel. Snap dat je blij bent, maar ik word blij als je er iets minder puppyenthousiast over wordt, je loopt al het servie van tafel hier in de Singles-huiskamer.
Het is van ons allemaal!quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal wel van ons belastinggeld afkomen. Dus of het nou echt haar huis is .....
Heb je al een shemale geneukt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier is het ook niet heel warm. Iets van 18/20 graden.
In sapa waar ik daarna heen ga is het gewoon koud.
Ja bedankt nog daarvoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal wel van ons belastinggeld afkomen. Dus of het nou echt haar huis is .....
Ach zeik niet. Het is hier gvd ook nooit goed. Als je aan het bitchen bent over je ex en de situatie ben je een huilie, als je verteld over gescoorde scharrels ben je een opschepper of ransaap en als je vrolijk bent omdat het leven eindelijk de goede kant op gaat trap je een mensen op hun ondermaatse pikkie omdat je dan te vrolijk doet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonde. Dat servies had ze best kunnen gebruikenquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Betere temperaturen dan hierquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier is het ook niet heel warm. Iets van 18/20 graden.
In sapa waar ik daarna heen ga is het gewoon koud.
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 08:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb je al een shemale geneukt?
Hebbie t naar je zin? Hoe bevalt het alleen reizen? Ontmoet je veel mensen? Waar ben je al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |