Jou had ik alquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel mensen verkopen een gewonnen prijs snel weer door
Tuurlijk, jou wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij wil je ze natuurlijk houden!
Ja nee, jij zit ook niet in de Randstad toch? Dus niet biedenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, jou wel.
Totdat er een heel goed bod gedaan word uiteraard
Je blijkt steeds naieverquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij wil je ze natuurlijk houden!
2 poesjes op je hoofd...er zijn vervelendere manieren om wakker te worden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog wel een bank over MissB.
Enige minpunt daaraan is dat je waarschijnlijk s'ochtends wakker wordt met 2 poezen op je hoofd.
Al kreeg ik er geld bij zelfs dan nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, jij zit ook niet in de Randstad toch? Dus niet bieden
quote:
Nou idd, dan moeten ze toch wel met meer dan een miljoen en een huis komen wil ik in de Randstad gaan wonen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al kreeg ik er geld bij zelfs dan nog niet
Ik twijfelde nog over wie deze grap zou maken, maar ik had het kunnen weten natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 poesjes op je hoofd...er zijn vervelendere manieren om wakker te worden...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog wel een bank over MissB.
Enige minpunt daaraan is dat je waarschijnlijk s'ochtends wakker wordt met 2 poezen op je hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |