Nou, leg 'm maar even op tafel dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik het kan bewijzen.
Ik beweer liever dat ik een micropenis heb, die blik op haar gezicht als hij voor haar mond hangt is prijsloos.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik het kan bewijzen.
Je bent net op tijd om de pé-nis van Krea te zien. Heb je wel een widescreen-scherm?quote:
Het is maar waar je je kicks uit haalt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik beweer liever dat ik een micropenis heb.
Er staat hier een 156cm 3D tv, moet goed komen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent net op tijd om de pé-nis van Krea te zien. Heb je wel een widescreen-scherm?
Twitter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
Vacaturekrant.nl: secretaresse in overijssel: 0 resultaten
Apeldoorn? Zutphen? Ook niet ver maar wel Gelderland.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
Zet je CV op Monsterboard en Nationale Vacaturebank. Dan wordt je ook wel benaderd voor vacatures die je misschien zelf net gemist hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
Het lijkt mij nog aan de krappe kant eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er staat hier een 156cm 3D tv, moet goed komen.
Ja doe ik ook hoor, maar het was weer even typisch voor hoe dun gezaaid het hier is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Apeldoorn? Zutphen? Ook niet ver maar wel Gelderland.
Ken net, of ken net niet !quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het lijkt mij nog aan de krappe kant eigenlijk.
Pijpen is geen neuken he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Twitter..
Ik ben blij dat je wel inhaakt op het onderwerp af en toe.Dat scheelt.
. Dan is het niet zo depri
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |