Ja nee, jij zit ook niet in de Randstad toch? Dus niet biedenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, jou wel.
Totdat er een heel goed bod gedaan word uiteraard
Je blijkt steeds naieverquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij wil je ze natuurlijk houden!
2 poesjes op je hoofd...er zijn vervelendere manieren om wakker te worden...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog wel een bank over MissB.
Enige minpunt daaraan is dat je waarschijnlijk s'ochtends wakker wordt met 2 poezen op je hoofd.
Al kreeg ik er geld bij zelfs dan nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, jij zit ook niet in de Randstad toch? Dus niet bieden
quote:
Nou idd, dan moeten ze toch wel met meer dan een miljoen en een huis komen wil ik in de Randstad gaan wonen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al kreeg ik er geld bij zelfs dan nog niet
Ik twijfelde nog over wie deze grap zou maken, maar ik had het kunnen weten natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 poesjes op je hoofd...er zijn vervelendere manieren om wakker te worden...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Enige minpunt daaraan is dat je waarschijnlijk s'ochtends wakker wordt met 2 poezen op je hoofd.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al kreeg ik er geld bij zelfs dan nog niet
Ik heb een imago hoog (laag..) te houden!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog over wie deze grap zou maken, maar ik had het kunnen weten natuurlijk.
Ik slaap elke nacht met een poes op m'n hoofdquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ok, dan maak ik deze wel: ik heb elke nacht poesjes in mijn hoofdquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik slaap elke nacht met een poes op m'n hoofd
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dan maak ik deze wel: ik heb elke nacht poesjes in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Split personalities are a bitchquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
de vieze manquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Poesjes in je hoofd, ballen in je buik, motten in je oude jas.
Hoe staat het met die geile kiwi? Nog wat van gehoord?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ligt nog bovenop haar ex, op fantasy island.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe staat het met die geile kiwi? Nog wat van gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Het is groen en komt van de berg afglijden?Waarom moest ik lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |