Dus gewoon stomme Jasper dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
Stomme japser zonder ruimte in zijn bed dat niet eens in de randstad staat
Daar gaat mijn laatste kans om missb ooit nog in bed te krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus gewoon stomme Jasper dus
Had je een kans dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar gaat mijn laatste kans om missb ooit nog in bed te krijgen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar gaat mijn laatste kans om missb ooit nog in bed te krijgen
Mja, hier zijn ook heel vaak vacatures hoor. Ik snap dat ook niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Nee, grapje, maar wel frappant om te zien. Alleen mijn bedrijf zoekt al 2 secretaresses op het moment.
Dat denkt ie graagquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:51 schreef MissMSX het volgende:
Is een vrouw ook goed?
En vooruit, voor je kind heb ik nog wel plek in de kelder
Zoals kluts al zei, Deventer is kut wdb.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, hier zijn ook heel vaak vacatures hoor. Ik snap dat ook niet.
Haha ja dat dacht ik ook al toen ik het typtequote:
Alleen voor jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah wat ben jij toch een engeltje!
En zoonlief vindt daglicht vast minder belangrijk dan stroom en een internetverbinding, dat kun je wel fixen in de kelder toch?quote:
Uhura!quote:
quote:
Ammehoela!quote:
Fiets met dynamo en 3G lijkt me genoeg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En zoonlief vindt daglicht vast minder belangrijk dan stroom en een internetverbinding, dat kun je wel fixen in de kelder toch?
Je huis inpakken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:57 schreef zbbrox het volgende:
Weekend! Maar moet mijn huis opruimen, inpakken, schoonmaken, morgen met de buurman naar het juridisch loket etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |