Maar er waren ook balkjes om je adres in te vullen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je hoefde maar een vraag te antwoorden hoor
Dat heb ik vorige keer al gedaan.Dat stond erbij mijn adres.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Maar er waren ook balkjes om je adres in te vullen.
Haha, jij hebt niet gewonnen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
Niet gefelicteerd. (nouja sommigen dan)
Die komen hier gewoon even een account aanmaken om zo'n prijs te winnen.
Super! Bedankt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:27 schreef Beaudelaire het volgende:
And the winners are...
nat2402
RolStaart-Beer
LenaKatinaFann
jdubbeldekker
Rapsodie
Gefeliciteerd allen!
Voor de mensen die geen prijs hebben gewonnen, niet getreurd. Er valt namelijk nóg een setje dvd's te winnen. Houd hiervoor de wekelijkse Molspecial op de FP goed in de gaten de komende weken. Iedere vrijdag om 20:30 uur komt deze special online en dan zie je hoe je kans maakt op een extra setje.
Gefeliciteerd allen..ik weer nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:27 schreef Beaudelaire het volgende:
And the winners are...
nat2402
RolStaart-Beer
LenaKatinaFann
jdubbeldekker
Rapsodie
Gefeliciteerd allen!
Voor de mensen die geen prijs hebben gewonnen, niet getreurd. Er valt namelijk nóg een setje dvd's te winnen. Houd hiervoor de wekelijkse Molspecial op de FP goed in de gaten de komende weken. Iedere vrijdag om 20:30 uur komt deze special online en dan zie je hoe je kans maakt op een extra setje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |