Zelf mixxen jungquote:
Vergeet je 'm niet rock?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
Dan vraag ik "Last night a dj killed my dog" aan van Mr Oizo. Zeer toepasselijk.
Leek 'ie wel een beetje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:12 schreef Patje1987 het volgende:
Maar die jingle van ome Henk, dat was mijn jeugdheld. Vroeger bij vriendjes slapen en dan 's nachts alle verhalen stiekem luisteren
Ja nu ik je stem ken herkende ik het wel dat jij het was. Maar maten van me luisterde ook (ook van mijn leeftijd en dus allemaal ome Henk fans) die hoorde gewoon ome Henk natuurlijk!quote:
Ik weet dat hij niet helemaal accuraat is, maar als je direct herkent dat het ome henk, fleppie en hooydonk zijn dan is dat voor mij voldoende. Ik ga me dus niet voorstellen zoals Carlo Boszhard dat doet. "haai ik ben mike de boer"quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja nu ik je stem ken herkende ik het wel dat jij het was. Maar maten van me luisterde ook (ook van mijn leeftijd en dus allemaal ome Henk fans) die hoorde gewoon ome Henk natuurlijk!
Maik de Boeah.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet dat hij niet helemaal accuraat is, maar als je direct herkent dat het ome henk, fleppie en hooydonk zijn dan is dat voor mij voldoende. Ik ga me dus niet voorstellen zoals Carlo Boszhard dat doet. "haai ik ben mike de boer"
Nee, maar zo is hij nou eenmaal. En op zich gaat t wel toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je moet zeggen wie je doet immiteer je niet goed.
Als niemand is mag je best draaien van mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even een polletje: wie wil dat ik straks ga draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |