En dan ben jij verplicht het ook te doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt door een vriendin van mij... Die volgt ze allemaal.
Wel, als ik daar vaak op vrijdag zit en zij zegt dat de TV even aangaat is dat voor mij niet een reden om dan zomaar op te stappen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan ben jij verplicht het ook te doen?
Ondertussen al niet meer single dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komt door een vriendin van mij... Die volgt ze allemaal.
Ahwquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij gaat het niet zo best met de laatste Tetra, Samzz.. Hij heeft aan 1 kant een erg rooie kieuw en hij zwemt een beetje zenuwachtig.
Oh, begrijp me niet verkeerd... Bij die vriendin zit ik ballendiep in de Friendzone.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondertussen al niet meer single dan?
Serieus ja? Was me nooit opgevallen, leek best heel rood te zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
AhwDie rode kieuw heeft hij altijd al gehad... Of is het erger?
Oww daar ging ik al vanuit hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd... Bij die vriendin zit ik ballendiep in de Friendzone.
Hij heeft zijn hele leven aan de rechter kant een rode kieuw gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Serieus ja? Was me nooit opgevallen, leek best heel rood te zijn.
Staat hier toevallig ook gewoon aan op Youtubequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef STING het volgende:
[..]
iiiiiiiiin New Yoooooooorrrrrrrrrrkkkkkkkkkk
Experia-box!quote:
Ja, dan is het niks nieuws en moet ik gewoon beter gaan kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft zijn hele leven aan de rechter kant een rode kieuw gehad
Ja, gadverdammequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef STING het volgende:
[..]
iiiiiiiiin New Yoooooooorrrrrrrrrrkkkkkkkkkk
Is het je echt serieus nooit opgevallen? Typischquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dan is het niks nieuws en moet ik gewoon beter gaan kijken..
Deze toevallig?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Staat hier toevallig ook gewoon aan op Youtube
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Ludootje het volgende:
Experia-box!
Dat is een fistbump maar dan over internet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, dat is natuur.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Ludootje het volgende:
Over vissen gesproken... Vrienden van ons hadden zo dus vier van die piranha's, en toen *censuur voor mensen die me dierenbeul zullen gaan noemen*Oh, jezus, dat getuigt wel echt van sadness royale heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, dat is natuur.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |