Wat ga jij van je biertje genieten vrijdag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja nogal, vooral omdat ik niet binnen een uur op bed lig te slapen
euhm dat doe jezelfquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja nogal, vooral omdat ik niet binnen een uur op bed lig te slapen
Jij hebt 't nog slechter dan ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat alleen uit werk, geen lol.....
oh en stiekem een beetje mogelijke liefde
en pc, dus ik kan weer aan de PI's
Liefdequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat alleen uit werk, geen lol.....
oh en stiekem een beetje mogelijke liefde
en pc, dus ik kan weer aan de PI's
De liefde is weer weggelopen bij je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liefdeik voelde t afgelopen weekend
maar nu ff niet zo
ik maakte maar een beetje grapje... ik werk me dan wel kapot de hele week maar int weekend vermaak ik me wel hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt 't nog slechter dan ik![]()
Ik heb op z'n tijd nog wel wat lol
Nee,maar dat kan/mag ik nu ff niet uitleggenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik maakte maar een beetje grapje... ik werk me dan wel kapot de hele week maar int weekend vermaak ik me wel hoor
als ik niet op de bank in slaap val that is
zat je aan de drugs?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liefdeik voelde t afgelopen weekend
maar nu ff niet zo
beetjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Ludootje het volgende:
Hmm, FMI... Iemand hier verstand van taal/toetsenbordinstellingen?
Uitgewerktquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De liefde is weer weggelopen bij je?
Oja dat kan ook nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uitgewerkt
Maar ook wel een beetje weggelopen misschien
je bedoelt je alfa?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uitgewerkt
Maar ook wel een beetje weggelopen misschien
ALT + Shiftquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Ludootje het volgende:
Hmm, FMI... Iemand hier verstand van taal/toetsenbordinstellingen?
Ik kon vroeger een é maken door ' + e te typen... Nu moet ik dat met Alt + 130 doen. Volgens mij heeft dat iets met de invoertaal van het keyboard te maken toch?quote:
Je hebt dan wel de lengte van een kind...........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij je al oud voeltquote:
Nee, daar verdiend iemand de doodstraf voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |