Stiekum in haar auto gooien bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
OKay, goed op sleutels letten bij het meeten van Huppel dus
Shhhhht!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Stiekum in haar auto gooien bedoel je?
Are those keys in your pocket, or are you happy to see me?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
OKay, goed op sleutels letten bij het meeten van Huppel dus
Otootje_!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef automatic_ het volgende:
Ludo! Hoe is het met jou?
Al afgestudeerd?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Otootje_!
Prima hier! Zoals ik net al tegen CG zei: Nog steeds aan't studeren...
Maar hoe is het met jou dan?
Nee.... echt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Otootje_!
'Tuurlijk niet!quote:
Ik knijp hem heel hard...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee.... echt?Ga je hem niet knijpen nu die boete eraan komt?
Ja, goed! Z'n gangetje
Digitale Communicatie. Gaat dat over transmissielijnen en shiftregisters of over Hyves en facebook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Otootje_!
Dat is wel waar!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef rival het volgende:
[..]
Als zijn sleutels bij mij liggen?
Moest ie lopen en de zaak open laten staan?
En dan nog, dat doe je voor vrienden
^^ Van cross- en social media tot functioneel ontwerp en UML.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Digitale Communicatie. Gaat dat over transmissielijnen en shiftregisters of over Hyves en facebook?
Wat is dat in Jip-en-Janneketaal?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Van cross- en social media tot functioneel ontwerp en UML.
Dat geloof ik... Op hoeveel zit je nu? En is het einde al wel in zicht...?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
'Tuurlijk niet!
[..]
Ik knijp hem heel hard...
Goed om te horen
Lief. hmm of dat datgene is wat je als indruk bij de bata hebt achtergelaten? ::Pquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:07 schreef Ludootje het volgende:
auto_ en CG, jullie weten toch dat ik stiekum een heel lieve jongen ben toch?
Euh, van twitter, hyves en facebook tot bedenken wat een website of programma moet doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is dat in Jip-en-Janneketaal?
Zit ruim in de zes getallen, nog anderhalf jaar of zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik... Op hoeveel zit je nu? En is het einde al wel in zicht...?
Dank je voor de vote of confidence!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:07 schreef automatic_ het volgende:
Ja hoor! Ik heb wel lol gehad met je, haha.
Of die andere keren dat je me gezien hebt op meets...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lief. hmm of dat datgene is wat je als indruk bij de bata hebt achtergelaten? ::P
Owja die waren er ook nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:09 schreef Ludootje het volgende:
Of die andere keren dat je me gezien hebt op meets...
Krijg jij daar mee te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef automatic_ het volgende:
Oeh... Ja, die 3000 extra is ook geen feestje
Nee, ik loop prima op schemaquote:
Ik ga gewoon voor 3000 euro eieren kopen en tegen het torenkamertje aangooien...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef automatic_ het volgende:
Oeh... Ja, die 3000 extra is ook geen feestje
Yay!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja die waren er ook nog
nou.. vooruit dan maar...
Ludootje is best oke
Ok. Veel vraag naar zulke mensen vanuit bedrijvenland?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh, van twitter, hyves en facebook tot bedenken wat een website of programma moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |