Ik welquote:
Ik was al in mijn straat, kon ik weer terug naar Amsterdam omdat maatje zijn sleutels bij mij in de auto had laten liggenquote:
Hij ging na twee dagen in de ren, met mijn tamme konijn erbij. Mix van hooi en groente.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijlaten is altijd de juiste keuze. Tenzij je het konijn een ren van minimaal 2 bij 4 meter kan bieden. Daarbij kan het dier ook dood zijn gegaan van de stress, dat is ook niet zeldzaam.
Ghehe leuk tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was al in mijn straat, kon ik weer terug naar Amsterdam omdat maatje zijn sleutels bij mij in de auto had laten liggen
Kan heel goed, of alsnog complicaties van de operatie. Konijnen doen het daar niet zo goed op. Inslapen was waarschijnlijk 't beste geweest.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hij ging na twee dagen in de ren, met mijn tamme konijn erbij. Mix van hooi en groente.![]()
Maar inderdaad, zal wel stress geweest zijn of zo.
Faalhaas, ik had 'm naar jou laten komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was al in mijn straat, kon ik weer terug naar Amsterdam omdat maatje zijn sleutels bij mij in de auto had laten liggen
Zonder auto?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Faalhaas, ik had 'm naar jou laten komen.
Ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huppeltje!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
11 uur en 14 minuten![]()
stuiter stuiter stuiter
Fotoverslag en alquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huppeltje!!
Laat je het wel weten zodra je 'm hebt?
Mooiquote:
Oh dan had ik hem laten staan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ja als ie dat niet al voor de zoveelste keer doet
Dan wel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan had ik hem laten staan.
Ja 1 keer okay, 2 keer kan ook gebeuren.quote:
OKay, goed op sleutels letten bij het meeten van Huppel dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja 1 keer okay, 2 keer kan ook gebeuren.
Gewoonte dan heb je pech
Als zijn sleutels bij mij liggen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |