WE HEBBEN GEEN PATAT JA!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe mij trouwens maar: mcchicken, bigmac, hamburger, middel patat en een middel fanta
Godver ik krijg echt honger nu
Bek hol'n kutzebra!quote:
Wat een slechte service.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En voor mij een kleine milkshake vanille en een broodje hamburger graag.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
En waar blijft mijn bestelling?
[..]
Wat een slechte service.
Komt eraanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:03 schreef norich het volgende:
markooo.. breng mij maar wat frietjes dan
Ohooo en zij wel????quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ohooo en zij wel????![]()
![]()
Fuck you Marko! Ik ga wel ergens anders heen.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Grapje robinquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
053Doe jij ook mee aan voetbalfans?
Datquote:
Ja ik hoorde het al, met die achterlijke Driesquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Grapje robinhaha
En volgens mij komt er ook een aflevering met Heracles
Boh, Big King XXLquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ohooo en zij wel????![]()
![]()
Fuck you Marko! Ik ga wel ergens anders heen.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:26 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Big King inderdaadHelden van de BK!!!
Ja heb ik ook al gehoord..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
Goed te eten daar
Het schijnt trouwens dat er een vestiging komt op het station in almelo.
Echt? Dat is wel "king"..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
Goed te eten daar
Het schijnt trouwens dat er een vestiging komt op het station in almelo.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Eindelijk af van de mcdonalds
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef FCTVCF het volgende:
[..]Ben echt al heel lang niet meer bij de mac geweest. (voor mijn doen)
Ga laatste tijd sowieso vaker voor een broodje filet americain dan fastfood
Ik was het niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Assiej het volgende:
Was vandaag nog een arrestatie op enschede station bij burger king ..
quote:
hehe idd. nu zitten op alle 3 stations een dcquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef GimmeGore het volgende:
ik vind die Döner Company op station Hengelo ook wel een uitkomst
Daar ben ik nooitquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef GimmeGore het volgende:
ik vind die Döner Company op station Hengelo ook wel een uitkomst
Wat zal de buurt jou hier om haten. Bij mij in de buurt woont ook er ook een met een motor en ooh wat denkt ie stoer te zijn op zn lawaaierige kutchopper. Ondertussen zit iedereen zich groen en geel te ergeren aan die motormuis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, motor staat in de schuur en de buurt wakker
ik ga het niet dagelijks doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat zal de buurt jou hier om haten. Bij mij in de buurt woont ook er ook een met een motor en ooh wat denkt ie stoer te zijn op zn lawaaierige kutchopper. Ondertussen zit iedereen zich groen en geel te ergeren aan die motormuis.
quote:
En je geeft hopelijk ook geen extra gas om iedereen te laten horen dat je op een motor rijdt he. Mén wat een loser is die vent.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga het niet dagelijks doen
is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En je geeft hopelijk ook geen extra gas om iedereen te laten horen dat je op een motor rijdt he. Mén wat een loser is die vent.
@ Justin, shirtje staat je goed.
Kwam zo ineens in me opquote:
whahaquote:
Feyenoordquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft iemand een foto van Chr1st1aan? Kun je die mooi op een Feyenoordshirtje zetten
Markooo, doe jij het of doe ik het?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:54 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
FeyenoordDe enige club die ik echt haat.
Vind maar een foto van mij die je daar voor kunt gebruiken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Markooo, doe jij het of doe ik het?
We doen ons bestquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Vind maar een foto van mij die je daar voor kunt gebruiken.
Ajuusquote:
quote:
Ik was nog niet klaarquote:
quote:
Truste Justinquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En nu ga ik ook maar een keer naar bed. Helaas kan ik niet tegen Nicole aankruipen
Jij ookquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En nu ga ik ook maar een keer naar bed. Helaas kan ik niet tegen Nicole aankruipen
dat kan altijd nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
je had toch op zn minst op de oxxio reclame van FOK! kunnen klikken, sponsor Danny!
dan mag ze denk ik erg hard gaan fietsenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom moet je een energieleverancier hebben?
Je kan je vriendin ook laten fietsen
welke leverancier stel jij voor dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef GimmeGore het volgende:
En Essent is echt vreselijk!
hun administratie is een chaos en hun service is gewoonweg klote.
Gingerbread? nee, daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef Mdrop het volgende:
@ Remcore: Android 2.3 al op je telefoon?
ja, hoiquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, dat maakte een andere ToF-er ervan
Davidquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag mijn hoofd van dat godsvergeten kutshirt?
Verder een goedemorgen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar
[ afbeelding ]
"Een echte Havenslaaf in hart en nieren"
Robin jonge, wat maak je ons nou!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar
[ afbeelding ]
"Een echte Havenslaaf in hart en nieren"
Hehe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Robin jonge, wat maak je ons nou!
dacht het niet hč!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat Willem II achtereenvolgens van PSV en Twente won, en Ajax zodoende kampioen werd![]()
Gelukkig was het maar een droomquote:
Ja godverdomme en hoequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Willem II hebben we al verslagen Justin
Ik verwacht een gelijkspelquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
benieuwd wat Utrecht uit zondag gaat brengen!
want?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik verwacht een gelijkspel
"FCT Haaksbergen"quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:03 schreef FCTVCF het volgende:
yeah een filmpje van afgelopen zondag![]()
Och, je weet het maar nooit met ADOquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, je weet het maar nooit met ADO
precies, we krijgen beide een zware wedstrijd dit weekendquote:
* ReMcOrE zit nog maar op 31.737quote:
mooi werk kerelquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:19 schreef haakon het volgende:
Presentatie ging donders goed
Leraren waren tevreden over de gemaakte producten, moest alleen nog wat aanpassen in het verslag
Nu naar kameraad mixen
Spamgeitquote:
ja, echt genieten is dat ofniet?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, let it be weekend. Mooi feurn
dat had ik ook in het begin, elke vrije minuut toeren met de wagenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind autorijden echt geweldig leuk ja
Ik! Dan zie ik Nicole weerquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer mensen hier met een donderse, gruwelijke en onmeunige zin in het weekend?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat had ik ook in het begin, elke vrije minuut toeren met de wagentotaal niet letten op hoeveel benzine je verknapt, gewoon genieten
![]()
ook al reed je maar wat, zonder bestemming etc.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]En als je niet rijdt sta je uit het raam naar je auto te kijken
GMTA, jeweetz!quote:
quote:
precies! niet rijden, niet scheuren... maar chillend cruisen in baas-modusquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen 2 uurtjes werken
Overigens; straks weer naar huis cruisen
en die draag ik nooitquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Scheuren is voor petjesdragers
ik heb wel godsgruwelijk veel zin, maar niet zozeer in weekend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer mensen hier met een donderse, gruwelijke en onmeunige zin in het weekend?![]()
![]()
![]()
ik wil vast niet weten waar je dan wel zin in hebtquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:51 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik heb wel godsgruwelijk veel zin, maar niet zozeer in weekend.
quote:
Te moeilijk niet, ik weet niet wat het is. Maar allemaal 4'en en 5'enquote:
jupquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:06 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
Wouter, de motor opgehaald dus?veel plezier ermee
[..]
quote:
de blokjes zijn verder wel goed? Succes met knutselen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
de rechter voorrem is niet helemaal lekker. de remblokken lijken niet goed terug te gaan bij het loslaten van de rem. Dus volgende week maar eens nader bekijken.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even een halfuurtje gelopen, toen vond ik het wel weer best
welke ist geworden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
de rechter voorrem is niet helemaal lekker. de remblokken lijken niet goed terug te gaan bij het loslaten van de rem. Dus volgende week maar eens nader bekijken.
nog niet onmeunig los gehad, eerst een ritjequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:13 schreef omearos het volgende:
[..]
de blokjes zijn verder wel goed? Succes met knutselen!
cb 750 uit urkquote:
quote:
Ik ookquote:
Jawel want nu baal ik er van, ik ga dindsag naar Amsterdam met schoolquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Troost je, nu heb je even geen ergenissen meer
Hoe is het met je?quote:
want de meet moet in 2 dagen rond zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef Assiej het volgende:
Als Selma begint over een meet zijn de meesten er over te spreken en zeggen ze jaaa leukk ik kom ook dit en dat, maar vervolgens laten ze niks van zich horen
Typisch mensen die hun woord niet na komen..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef Assiej het volgende:
Als Selma begint over een meet zijn de meesten er over te spreken en zeggen ze jaaa leukk ik kom ook dit en dat, maar vervolgens laten ze niks van zich horen
Typisch mensen die hun woord niet na komen..
En dat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
want de meet moet in 2 dagen rond zijn
Nee maar er is wel een lieve vrouw die zit te wachten op weerwoordquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
want de meet moet in 2 dagen rond zijn
Gewoon een orgie, zoals altijd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
oja, als je wat van mij moet weten mbt de meet, kan dat beter via PM.
Wat gaan we trouwens doen bij de meet?
gewoon cafe?
of nog een activiteit zoals laserquest, bowlen of iets anders?
of bij iemand thuis?
nog niet helemaal los gehad. alleen nog gekeken welke 't probleem is. De rem loopt ook aan met rijden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:13 schreef omearos het volgende:
[..]
de blokjes zijn verder wel goed? Succes met knutselen!
Kijk uit gaat uit dat je 'm ontlucht als je er mee aan de gang gaat. Remmen moet je goed veur mekaar hebben!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog niet helemaal los gehad. alleen nog gekeken welke 't probleem is. De rem loopt ook aan met rijden.
Ja want meer inhoud heb jij niet hequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon een orgie, zoals altijd.
welk weerwoord? in dit topic niets gezien over de meet, en normaal gesproken lees ik helemaal niet terug. Daarom voor mij aub via PM/DMquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee maar er is wel een lieve vrouw die zit te wachten op weerwoord...
neem anders lekker zelf het heft in handen en regel het
Jij bent toch vaker degene die ranziger dingen blaat dan ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja want meer inhoud heb jij niet hejij bestaat alleen maar seks.
oke, eerst dan maar eens goed inlezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kijk uit gaat uit dat je 'm ontlucht als je er mee aan de gang gaat. Remmen moet je goed veur mekaar hebben!
Ik ben niet bezig met een meet etc. maar Selma wil o.a. graag een meet er was al een kleine lijst van users opgesteld..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welk weerwoord? in dit topic niets gezien over de meet, en normaal gesproken lees ik helemaal niet terug. Daarom voor mij aub via PM/DM
Dat is 'algemene ontwikkeling' ...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij bent toch vaker degene die ranziger dingen blaat dan ik
Ranzige taal spuien?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat is 'algemene ontwikkeling' ...
Dat heb ik wel gezien, en ik heb mezelf ook toegevoegd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met een meet etc. maar Selma wil o.a. graag een meet er was al een kleine lijst van users opgesteld..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezien, en ik heb mezelf ook toegevoegd.
Ik zal anders eens kijken of ik volgende week wat tijd heb om wat op een rij te zetten ofzo.
Ik had eigenlijk niet op je moeten reageren omdat ik helemaal geen zin heb om deze discussie wéér te voerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Och och 1x bluewaffle typen en ik praat niet anders ?![]()
sure. wake up
Er valt niks te discussieren..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet op je moeten reageren omdat ik helemaal geen zin heb om deze discussie wéér te voeren
OT: ik voel eigenlijk wel iets voor een potje paintballen
Nopequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Er valt niks te discussieren..
Maar indd, wees voortaan maar stil
Slaap lekker, schatquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef omearos het volgende:
hoi!
BedtijdBen kapot, gelukkig is het bijna weekend
Mwohquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het wordt straks geen ToFmeet maar een ToFveldslag.![]()
![]()
SKAT SKAT SKAT SKAT SKAT SKAT SKAT SKAT SKAT SKAT SKAT SKAT SKAT SKATquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het heeft de 'C' en de 'H' op het toetsenbord gevonden
"Skat"
en de H is heeeel moeilijk te vinden, doe een gok.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en blij dat je sKat zei, en niet scat
Hou eens op met zo triest te doen, serieus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
en de H is heeeel moeilijk te vinden, doe een gok.....
hij zit ongeveer in het midden.....
Doe eens normaal, ik zei toch dat je stil moest zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hou eens op met zo triest te doen, serieus.
Volgens mij moet jij echt een nieuw beroep kiezen: meesteres in een SM-kelder, gaat je vast fantastisch afquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Doe eens normaal, ik zei toch dat je stil moest zijn
Dan mep ik jou het liefst helemaal aan gortquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij echt een nieuw beroep kiezen: meesteres in een SM-kelder, gaat je vast fantastisch af
Neehoor, ik blijf het liefst zo ver mogelijk bij je vandaan, meesteres of nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan mep ik jou het liefst helemaal aan gort![]()
Wil je even als model spelen?
Is ook geen andere optie, want waar jij bent zal ik nooit zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neehoor, ik blijf het liefst zo ver mogelijk bij je vandaan, meesteres of niet
Heb er aan geknabbeld maar de smaak beviel me nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Iets waar jij nog nooit kaas van gegeten hebt
Was misschien wel beter voor je geweest..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb er aan geknabbeld maar de smaak beviel me niet
Neehoor, ik weet wel zeker dat ik beter af ben zonder religieus gedoequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Was misschien wel beter voor je geweest..
Heerlijk hoe jij altijd praat, zo respectvol over dingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neehoor, ik weet wel zeker dat ik beter af ben zonder religieus gedoe
Ik heb het hier slechts over mijn eigen persoontjequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij altijd praat, zo respectvol over dingen
Aha..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het hier slechts over mijn eigen persoontjeIk heb respect voor gelovigen, maar ben blij dat ik er geen onderdeel van uitmaak
Mooi, discussie gesloten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aha..
Tsja ieder zo zijn eigen keuze...
Jij met je discussies.... dan weet je ook niet wat debatteren is als je dit al een discussie noemtquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij met je discussies.... dan weet je ook niet wat debatteren is als je dit al een discussie noemt
Neehoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh, ook nog het laatste woord willen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2011 07:42:41 ]
Ik wil ook! Waar, wanneer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Yoooo, geen ruzie maken!![]()
Ik wil idd een FOK!meet en vind het erg jammer dat er niets meer over gezegd/gepost wordt maar kunnen we dit overleggen zonder haat en nijd?
Goede voornemensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ToF is niet meer wat het was
Waar is de ellende en de chaos gebleven
quote:
Euh Wattes?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ToF verkeert in een deplorabele staat
Droevig/teleurstellendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Euh Wattes?
Tijd voor een Gebakk'n!
Niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijk aan, niet van die moeilijk woorden gebruiken!
't Is toch al druk genoeg?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe maar niet. Je schrikt nieuwe potentiele ToF'ers af...
Gewoon goed plannenquote:
* Martijn zet hem op het lijstje met nog te kijken films.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:35 schreef haakon het volgende:
Ik heb net Buried gekeken.. Wat een ontzettend goede film
Echt een hele mooie vond ik het!
Kijken dus!
Ik ben heul spiritueelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Astrid, ben jij, net als ik, een spiritueel persoon?
Nu even serieus?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben heul spiritueel
vlieg elke avond door het huis met mijn tapijt
Ik doe m'n best...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
je bent best geestig hoor 100% tukker
ik haat jouw niet, niet maar ik moest er gewoon een grapje over makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Waarom haat je mij eigenlijk, Sjoemie1985?
[ afbeelding ]
Heb m laatst ook gezien inderdaad. Echt goed gemaakt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:35 schreef haakon het volgende:
Ik heb net Buried gekeken.. Wat een ontzettend goede film
Echt een hele mooie vond ik het!
Kijken dus!
Ik zou zeggen, kijk zelf een stuk, en dan zie je wat jij er van vindquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:21 schreef GimmeGore het volgende:
Als ik een stukje erover lees krijg ik een beetje een 127 hours gevoel erbij.
En ik lees hele gemengde reacties, sommige mensen vinden hem geweldig, anderen helemaal ruk, het lijk of er geen gulden middenweg is
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Frans Bauer komt bij de dokter en zegt: "dokter, dokter! Volgens mij ga ik dood!!!"
Zegt die dokter: "mooi, was al bang dat je ging zingen"
Ik heb oor-glijmiddel besteldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, even een mooi tafelkleedje besteld...
Dit is trouwens nog het ergstquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar is die Ajacied als je hem nodig hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |