Ik heb het vandaag niet op romantiek, kutbui. Morgen mag het weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt m dus liever op je kussen? En dan het scenario van Friend?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pessimist
Streep je wel van de rozenlijst af dan
Really?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een diep weggestopte kant van mij, maar ik kan best romantisch zijn soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, okquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag niet op romantiek, kutbui. Morgen mag het weer
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Really?![]()
Lieve schat, 25 jaar!!!!WaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen nee. Ik ken het wel weer. Laat je een roos achter. Zij ligt lekker, draait zich nog eens om en beland met haar hoofd op de roos. Vervolgens krijg je een boos smsje of jij degene was die met het snuggere plan kwam om een roos op een kussen te leggen. Mij niet gezien.
Mwah, beetje cheesy is het wel he..quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem zou je het wel leuk vinden
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou was ik vandaag zoooo positief over mezelf..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das dan jouw romantische kant, wanneer je iemand aanklaagt en opsluit
Jij hebt liever autosleutels?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, beetje cheesy is het wel he..
Je weet de tekst van het kaartje nog niet hequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je ook een leren jas en een motor?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee joh! Harstikke stoer! Al mijn vrienden doen het ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Roses are red, violets are blue, this cheesy bit of text is for you?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet de tekst van het kaartje nog niet he
"Roses are redquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weer zo standaard...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ook jij een glimlach niet kan onderdrukken als je een roos op de mat aantreft. Zéker weten!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ook een leren jas en een motor?Nee, m'n moeder vindt motors te gevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder vindt motors te gevaarlijk.Je moet het uiteraard zelf weten als je jezelf wilt vergiftigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt een ander verhaal als je anderen je rook op gaat dringen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik kan de gedachte erachter uiteraard wel waarderen, zo'n harteloos kreng ben ik nou ook weer niet, maar echt origineel zou ik het niet vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ook jij een glimlach toont als je een roos op de mat aantreft. Zéker weten!
Valentijnsdag is sowieso niet origineel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan de gedachte erachter uiteraard wel waarderen, zo'n harteloos kreng ben ik nou ook weer niet, maar echt origineel zou ik het niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |