Ideaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of een ONS die 's ochtends verdwenen is, maar een roos op je kussen achterlaat. Best of two worlds.
Ik noem kinderen 9 van de 10 keer kledderquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat van die kledder, klonk zo lekker.
Ah. Mijn visuele brein dacht even dat je nog steeds met tederheid terugdacht aan kledders van een wat plakkeriger aard.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ideaal
[..]
Ik noem kinderen 9 van de 10 keer kledder
Maar een ONS die dat doet... bestaat nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of een ONS die 's ochtends verdwenen is, maar een roos op je kussen achterlaat. Best of two worlds.
Precies. Valt in dezelfde categorie als het vrouwelijke orgasme.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar een ONS die dat doet... bestaat niet
Oj, ben jij zo slecht in bed?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies. Valt in dezelfde categorie als het vrouwelijke orgasme.
Dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies. Valt in dezelfde categorie als het vrouwelijke orgasme.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, ben jij zo slecht in bed?
Men. Ik had die backfire moeten zien aankomen.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Men. Ik had die backfire moeten zien aankomen.
Ahquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah. Mijn visuele brein dacht even dat je nog steeds met tederheid terugdacht aan kledders van een wat plakkeriger aard.
In your facequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het niet doen nee. Ik ken het wel weer. Laat je een roos achter. Zij ligt lekker, draait zich nog eens om en beland met haar hoofd op de roos. Vervolgens krijg je een boos smsje of jij degene was die met het snuggere plan kwam om een roos op een kussen te leggen. Mij niet gezien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar een ONS die dat doet... bestaat niet
Die kon je van 300 kilometer al ruikenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zolang het maar geen kledder is.
Kan toch prima? Rozen kun je laten ontdoornen. Desnoods zet je 'm in een glas op dr nachtkastjequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen nee. Ik ken het wel weer. Laat je een roos achter. Zij ligt lekker, draait zich nog eens om en beland met haar hoofd op de roos. Vervolgens krijg je een boos smsje of jij degene was die met het snuggere plan kwam om een roos op een kussen te leggen. Mij niet gezien.
Kweetnie hoe 't met MissB zit, maar ik heb vanmorgen gedouched hoor..quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kon je van 300 kilometer al ruiken!
Wat heeft die voorspelbare backfire met jullie persoonlijke hygiëne te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kweetnie hoe 't met MissB zit, maar ik heb vanmorgen gedouched hoor..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kweetnie hoe 't met MissB zit, maar ik heb vanmorgen gedouched hoor..
Ah romantisch hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan toch prima? Rozen kun je laten ontdoornen. Desnoods zet je 'm in een glas op dr nachtkastje
Ja hee, ik heb hier een biertje op...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kon je van 300 kilometer al ruiken!
A dirty mind is a joy forever!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |