Is dat geen fraude?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De aanklager undercover onder je dekbed.
Ik weet niet eens waar ik die moet brengen, goed excuus tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou en... op andere dagen mag ook
Ja, dat kan niet hequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De aanklager undercover onder je dekbed.
Overruled!quote:
Ik kan je op 500 meter wijzen waar je wezen moet.. Dichtbij genoeg?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik die moet brengen, goed excuus toch
Overfuckingruledquote:
De slechtste ....quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik die moet brengen, goed excuus toch
quote:
I'll make you a deal!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hou es op, voor ik jou aanklaag
Heresayquote:
Daar doe ik niet aan.quote:
Wat ben jij voor chauffeur?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan je op 500 meter wijzen waar je wezen moet.. Dichtbij genoeg?
Op diezelfde grond als waarop jij objection schreeuwdequote:
wat jij zegtquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
Hee, hebben we het over rozen sturen met Valentijn?
Ik doe er niet aan mee
Crap.. *Bestelling afbelt*quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
Ik doe er niet aan mee
Touché.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op diezelfde grond als waarop jij objection schreeuwde
Ik ook niet. Iemand door het matras drukken is beter denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
Ik doe er niet aan mee
quote:
^^ Maar waar laat je het lichaam als je klaar bent?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Iemand door het matras drukken is beter denk ik.
denk je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk... Verstikkendquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn? Zoveel huizen zijn er daar niet, dus dat moet lukken S.T.T.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ze heen moeten joh
Ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
A) Een roos of
B) Fun night
Take you're pick.
Ik wens je succes, J. v. G.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn? Zoveel huizen zijn er daar niet, dus dat moet lukken S.T.T.
Roos die praktisch een week mee gaat....quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
A) Een roos of
B) Fun night
Take your pick.
+ de overige 9 maandenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Roos die praktisch een week mee gaat....
of een avondje....
Vooralsnog zou ik voor het avondje kiezen, die gaat een leven lang mee in herinneringquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Roos die praktisch een week mee gaat....
of een avondje....
Die moet gewoon gequote worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooralsnog zou ik voor het avondje kiezen, die gaat een leven lang mee in herinnering
En als je een kledder eraan overhoudt zeker!
Ik zou er een combi van maken, nu ik erover nadenk. En dan geen roze roos, maar een zwartequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies... rozen staan er de volgende ochtend nog.
Fijne Juriste, beetje met foute namen aan komen zettenquote:
Ik ben geen juristequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fijne Juriste, beetje met foute namen aan komen zetten![]()
Zo heb ik ooit eens een boete kwijtgescholden gekregen
No thanks....quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooralsnog zou ik voor het avondje kiezen, die gaat een leven lang mee in herinnering
En als je een kledder eraan overhoudt zeker!
Of een ONS die 's ochtends verdwenen is, maar een roos op je kussen achterlaat. Best of two worlds.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er een combi van maken, nu ik erover nadenk. En dan geen roze roos, maar een zwarte
What for?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die moet gewoon gequote worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |