Ik en jij, het moet niet gekker wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Gekker zou het zijn als het ik en MissB wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik en jij, het moet niet gekker worden
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik en jij, het moet niet gekker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou het niet overleven denk ik.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dan ikquote:
Ja ongeveer 0,5 keerquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gekker zou het zijn als het ik en MissB was
Sorry, Brabander...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ikEn ik weet niet hoe klein jij bent..
Challenge acceptedquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zou het niet overleven denk ik.
quote:
Dat ben je al ik wil geen ruzie met joeyBquote:
Da's geen excuus! Mijn zoon maakt die fout nog niet eens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sorry, Brabander...
Ik ben zo'n 1.85 geloof ik.
Negatieveling, terwijl ik juist zo positief over mezelf was vandaagquote:
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:13 schreef rival het volgende:
Als het aan jullie zou liggen moest ik dus nog gewoon doorwerken hè
Oh je weet best dat ik dol op je ben, alleen niet op die manier, kleine zeiksnorquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Negatieveling, terwijl ik juist zo positief over mezelf was vandaag
Dan zou ie 3,26 moeten zijn joh, blondjequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's geen excuus! Mijn zoon maakt die fout nog niet eens.![]()
Dan ben je 2x jofu ofzo?
Gimme a Friend! Gimme a Zone! Friendzone!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh je weet best dat ik dol op je ben, alleen niet op die manier, kleine zeiksnor
happerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zou ie 3,26 moeten zijn joh, blondje
Ik heb hier nog geen rode roos liggenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:13 schreef rival het volgende:
Als het aan jullie zou liggen moest ik dus nog gewoon doorwerken hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |