dat vind ik nou flauw , zo'n reactie .Klinkt heel manipulatief als je zegt dat hij dan ineens minder geloofwaardig is. Mensen zijn te nieuwsgierig naar zaken die er totaal niet toe doen .quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef mousy31 het volgende:
Flauw hoor dat je t niet zggen wil. Dat maakt je wel iemand die wat ongeloofwaardiger is, alsof je wat te verbergen hebt.....
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef mousy31 het volgende:
Flauw hoor dat je t niet zggen wil. Dat maakt je wel iemand die wat ongeloofwaardiger is, alsof je wat te verbergen hebt.....
Iedereen mag zelf bepalen wat hij/zij over zijn privé leven vrijgeeft, zeker op een internetforum.. Als hij dat niet wil is dat zijn goedrecht.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef mousy31 het volgende:
Dat doet me dan denken aan die mensen die maar al te graag laten weten dat ze afgestudeerd zijn ergens in, en een bepaald IQ hebben. Alsof dat hen mening op een forum meer waarde zou geven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef JeetjeMina het volgende:
Als hij nou antwoordt dat ie een automonteur is , is hij dan ineens wel weer geloofwaardiger ?
Nee, want bij een automonteur kun je je weer niet voorstellen dat die zich op zo'n manier met dit soort dingen bezig houdt. Werk en school zijn sowieso ook maar bedacht door degenen die niet willen dat men zich wèrkelijk ontplooit , als je het mij vraagt...
(leerplicht ... en dan werkplicht anders hedde gin geld) toch ?
Er zijn "agenten" van aliens onder ons. Het zijn gewoon mensen. De goedschikse aliens zijn meestal ook mensen, maar dat hoeft niet. De mens op aarde is van oorsprong zelf alien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Bankfurt, die goedschikse aliens. Zijn die al in ons midden?
goede vraag; Nee, de meeste "alien-agenten"zijn zich nog niet bewust; maar er komen snel meer; dan wordt bijvoorbeeld hun DNA geactiveerd of ze krijgen opeens heldere inzichten.quote:En zo ja. Zijn zij er zelf dan uberhaupt bewust van dat ze hier zijn voor die missie?
Wat is normaal ? alle mensen hier op aarde zijn mixen van alien rassen, vanuit verre sterrenstelsels zoals Sirius, Draco, Pleiaden, Taurus, Orion, Antares, Arcturus etc.quote:Of kan het zijn dat sommigen van hen nog steeds geloven normale mensen te zijn?
Als je het zo stelt vind ik dat ook geen goede zaak. Ik moet er wel bij zeggen dat wanneer het bepaalde onderwerpen betreft, de expertise van die personen wel degelijk telt. Meningen zijn irrelevant wanneer het aankomt op feitelijke kennis. Helaas wordt het logisch positivisme dat praktisch inherent is aan de epistemologie van wetenschap vaak betwist met subjectivisme, dat in andere woorden de onzekerheid in wetenschappelijke theorieen ruimte geeft voor individuele interpretatie op basis van gevoel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Dat doet me dan denken aan die mensen die maar al te graag laten weten dat ze afgestudeerd zijn ergens in, en een bepaald IQ hebben. Alsof dat hen mening op een forum meer waarde zou geven.
Hier ben ik het overigens volledig mee eens. Als Bankfurt of anderen niets vrij willen geven over hun leven buiten het internet is daar niets mis mee. Het kan juist uitnodigen tot persoonlijke aanvallen die users wegjagen, of goede topics verpesten, en daar heeft niemand baat bij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Typisch het volgende:
Iedereen mag zelf bepalen wat hij/zij over zijn privé leven vrijgeeft, zeker op een internetforum.. Als hij dat niet wil is dat zijn goedrecht.
Dat bedoelde k helemaal niet kroketvulling. k Was alleen nieuwsgierig of hij ook enig opleiding in dit soort BNW zaken heeft gehad... Gewoon interessequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Dat doet me dan denken aan die mensen die maar al te graag laten weten dat ze afgestudeerd zijn ergens in, en een bepaald IQ hebben. Alsof dat hen mening op een forum meer waarde zou geven.
Waar dan wel mee, als je dat wilt zeggen? Ik ben er zelf wel mee bezig, en ik denk ook dat er zeker grote veranderingen staan te gebeuren. Maar als jij het over het bewustwordingsproces hebt wat gaande is lijkt dat in vage lijnen wel op dat populaire new age gedoe wat je zo verafschuwt. In de bijbel werd dan weer gesproken over de terugkeer van christus, althans het christus bewustzijn zoals ik dat dan zelf interpreteer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef Bankfurt het volgende:
Ik ben huiverig met deze info, omdat ik niet de fake invasie wil triggeren. En het heeft niets met dat populaire new age 2012 of eindtijd met dat apocalypsgedoe te maken.
Touche!quote:Wat is normaal ? alle mensen hier op aarde zijn mixen van alien rassen, vanuit verre sterrenstelsels zoals Sirius, Draco, Pleiaden, Taurus, Orion, Antares, Arcturus etc.
Voel je niet persoonlijk aangesproken mousy.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef mousy31 het volgende:
Dat bedoelde k helemaal niet kroketvulling. k Was alleen nieuwsgierig of hij ook enig opleiding in dit soort BNW zaken heeft gehad... Gewoon interesse
Ik heb bijv helemaal geen opleiding ja alleen lager beroepsonderwijs maar dit zegt niks over mn IQ die wel vrij hoog is. Door omstandigheden kon k niet verder leren. Ik werk niet ben atrbeidsongeschikt en ik leer thuis, k lees veel en vind fok ook een mooie leerplek. En fouten maken we allemaal.
Jouw UI is een gevaarlijke trigger, de gruwelijke voedingsgewoontes van dit roofdier brengen de moordlust en agressie van de Illuminati over in het 2e en 3e onderbewuste van de sheeple.quote:
Precies dat van Christus, zo ervaar ik sommige films in mijn hoofd als ik een beetje stoned ben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:55 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Waar dan wel mee, als je dat wilt zeggen? Ik ben er zelf wel mee bezig, en ik denk ook dat er zeker grote veranderingen staan te gebeuren. Maar als jij het over het bewustwordingsproces hebt wat gaande is lijkt dat in vage lijnen wel op dat populaire new age gedoe wat je zo verafschuwt. In de bijbel werd dan weer gesproken over de terugkeer van christus, althans het christus bewustzijn zoals ik dat dan zelf interpreteer.
[..]
Touche!
[..]
Voel je niet persoonlijk aangesproken mousy.
Indeed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:14 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die angst propageert en mensen het idee probeert te geven dat zij als soevereine individu geen macht hebben om wat dan ook een halt toe te roepen, is een lethargische duivel.
Proestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Jouw UI is een gevaarlijke trigger, de gruwelijke voedingsgewoontes van dit roofdier brengen de moordlust en agressie van de Illuminati over in het 2e en 3e onderbewuste van de sheeple.
Zo snel mogelijk veranderen!
Info over hoe ik dit weet kan ik niet geven, want dat is op dit moment levensgevaarlijk, vooral voor anderen!
Ik geloof dat het goud is, aangezien hij zichzelf altijd besprenkelt met gouden spetters.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:30 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Proestwat omschrijf je dat toch weer leuk.\
Ik schrok ook al van die leeuw, waar is zn mooie icoontje met geel gebleven?
Ik draag graag paars ik voel me er lekker in en mn energie, als ik aan t visualiseren ben is vaak blauw met paars en daar word ik nou rustig van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik geloof dat het goud is, aangezien hij zichzelf altijd besprenkelt met gouden spetters.
Ofzoiets.
Volgens mij maakt het voor je eigen gemoedsrust geen zak uit welke kleur je gebruikt. Als jij gelooft dat groene klodders je kalmeren dan werkt dat ook. Maar een of ander spirituele stroming heeft hem daar waarschijnlijk van overtuigd.
Ja en hangt er van af. Grays komen niet meer zo vaak voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef mousy31 het volgende:
Hoe denk jij over de grey's Bankfurt? Denk je dat ze bestaan en zo ja denk je dat ze goede bedoelingen hebben?
ja en ja, hangt er van af.quote:Klopt het dat er meerdere soorten grey's zijn? kleine en grote en dat de groete onaardiger zijn?
Niks is zeker, maar we gaan wel iets beleven, iets meekrijgen binnen 4 jaar.quote:Heb jij enig idee wanneer alles staat te gebeuren? Maken we dat nog mee of word het pas kenbaar in een latere generatie?
Postbank was m'n oude icoontje; Jammer dat die bank er niet meer is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef mousy31 het volgende:
Ok thx voor je antwoorden.
Ojee nu de leeuw van de postbank, ben je ziek Bankfurt? k Mis de gouden spetters.
Jongens jongens, grey en gray mogen dan in Amerikaans engels dezelfde kleur zijn, in het zinsverband met aliens wordt er grey geschreven. Ik wil niet verward worden met een alien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja en hangt er van af. Grays komen niet meer zo vaak voor.
[..]
ja en ja, hangt er van af.
[..]
Niks is zeker, maar we gaan wel iets beleven, iets meekrijgen binnen 4 jaar.
w.b.t aliens, verwacht geen grays of zo; verwacht eerder gewone mensen zoals wij, alleen veel beschaafder met een veel hoger niveau van technologie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |