dat klopt daarom bezuinigt het lekker voor em. wel goed idee. dan maar ff wat minder geld maar woon nog thuis dus komt wel goed. alleen ik moet er wel het lef voor vinden om echt thuis te blijven. heb nog onnodig wat verantwoorlijkheidsgevoelquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij hoeft je de eerste 2 dagen ook niet uit te betalen, dus dat scheelt hem ook weer geld.
Blijf gewoon lekker een paar weken ziek totdat je een andere baan hebt gevonden?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
Nou mensen, we kunnen 130 rijden.
Op de afsluitdijk
dat deed ik alquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
Op de afsluitdijk
Ja. Jottum. Voor de lol een paar keer op-en-neer rijden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
Op de afsluitdijk
ik ook. iedere dinsdagavond vanuit Wateringen met 140 over de A4 rond 21.30uquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook. En niet alleen op de Afsluitdijk
dat ze uberhaupt niet buiten moet wachten van jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Als we al in zo'n winkel zouden komen hou ik haar kort aan het bandje en mag ze verder niets optillen of aanraken.
Oh help, wat is er aan de handquote:
Na die eerste 2 dagen is hij wel verplicht je gewoon te betalen hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
dat klopt daarom bezuinigt het lekker voor em. wel goed idee. dan maar ff wat minder geld maar woon nog thuis dus komt wel goed. alleen ik moet er wel het lef voor vinden om echt thuis te blijven. heb nog onnodig wat verantwoorlijkheidsgevoel
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een item over dronken Poolse bestuurders
Ah ja, daar heb ik hier in de dorp altijd last van inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een item over dronken Poolse bestuurders
70% krijg ik na die 2 dagen. iedereen toch? of is dat per bedrijf anders?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Na die eerste 2 dagen is hij wel verplicht je gewoon te betalen hoor.
En wat ik gisteren als schreef tegen je: de arbodienst waar jullie bij zijn aangesloten heeft er vast wel begrip voor als je de omstandigheden uitlegt waarom jij je ziek blijft houden.
Tussendoor lekker sollicitatiegesprekken voeren met uitzendburo's en andere bedrijven.
Naar aanleiding van de Pool die in Noordwijk iemand doodde en iemand zwaar gewond maakte in de huiskamer van hun huis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef TAV74 het volgende:
Ah ja, daar heb ik hier in de dorp altijd last van inderdaad
oja wat een bizar verhaal was dat. bezopen, erin gereden en daarna weggevluchtquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Naar aanleiding van de Pool die in Noordwijk iemand doodde en iemand zwaar gewond maakte in de huiskamer van hun huis.
ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet vind kunnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat klopt daarom bezuinigt het lekker voor em. wel goed idee. dan maar ff wat minder geld maar woon nog thuis dus komt wel goed. alleen ik moet er wel het lef voor vinden om echt thuis te blijven. heb nog onnodig wat verantwoorlijkheidsgevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |