Blade Runner was de eerste keer al geniaalquote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Nou zie iemand ken ik dus wel die dat had met Blade Runner...en nu moet ik aanhoren dat het dus de beste film ooit is
Dat was hij ookquote:Op zondag 6 februari 2011 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blade Runner was de eerste keer al geniaal
Zoals?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef Sands het volgende:
De enige films die ik echt vaker kan kijken zijn animatie films
Dat kan in het geval van Blade Runner heel goed kloppen. Als je 'm voor 't eerst kijkt en je verwacht een echte actie-scifi; dan kom je ook bedrogen uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Sands het volgende:
Nou zie iemand ken ik dus wel die dat had met Blade Runner...en nu moet ik aanhoren dat het dus de beste film ooit is
Dat heb ik weer nietquote:Op zondag 6 februari 2011 23:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Lion King, Beauty and the Beast , Ratatouille, Toy Story etc.
14x gekekenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef daruk het volgende:
Ik heb gister de Matrix maar weer eens gekeken, fuck ,die film blijft toch wel zo geniaal...
Naja ik maak dan ook zelf dingetjes in 3D en 2012 gogo eerste echte short (hoop ik)quote:Op zondag 6 februari 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heb ik weer niet
[..]
14x gekeken
Alleen de eerste deel. De andere 2 delen heb ik maar 1x gezienquote:
Doe eens een promo postenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Naja ik maak dan ook zelf dingetjes in 3D en 2012 gogo eerste echte short (hoop ik)
vond je de andere 2 zo slecht danquote:Op zondag 6 februari 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen de eerste deel. De andere 2 delen heb ik maar 1x gezien
Ja. 2 verschrikkelijke vervolgen die niet eens in de buurt komt van het origineelquote:
En nou komen misschien deel 4 en 5quote:Op zondag 6 februari 2011 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. 2 verschrikkelijke vervolgen die niet eens in de buurt komt van het origineel
Echt?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
En nou komen misschien deel 4 en 5
Las laatst een berichtje dat Keanu zei dat The matrix terug zou komen...quote:
Geen Matrix 4quote:
Niet bepaaldquote:
Truequote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet bepaald
Ze hadden het bij 1 deel moeten laten![]()
LotR; daar waren bijna alle delen van zeer hoog niveau
LotR is de shit vooral Return of The King met die paarden DAMNquote:Op zondag 6 februari 2011 23:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet bepaald
Ze hadden het bij 1 deel moeten laten![]()
LotR; daar waren bijna alle delen van zeer hoog niveau
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:23 schreef Sands het volgende:
[..]
LotR is de shit vooral Return of The King met die paarden DAMN
Is eigenlijk een vraag voor de Triva héquote:Op zondag 6 februari 2011 23:23 schreef Sands het volgende:
[..]
LotR is de shit vooral Return of The King met die paarden DAMN
Maar daar zijn in principe toch wel meer antwoorden mogelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is eigenlijk een vraag voor de Triva hé
Welke film trilogy haalde alle 3 films een hoog niveau
Me eensquote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef daruk het volgende:
[..]
Maar daar zijn in principe toch wel meer antwoorden mogelijk.
The dollar trilogy
Eensquote:Op zondag 6 februari 2011 23:28 schreef daruk het volgende:
En ik vond de bourne trilogy ook wel erg goed
Nee hoor, dit is niet competitiefquote:Op zondag 6 februari 2011 23:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het zou in ieder geval leiden tot verbazing en afschuw bij de (niet) goedgekeurde antwoorden
Samen met Clive Owen, mijn nieuwe heldenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:44 schreef daruk het volgende:
Inderdaad, die blijven geweldig
Gerard Butler
Gerard Butler in Law Abiding Citizenquote:Op zondag 6 februari 2011 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Samen met Clive Owen, mijn nieuwe helden
Dinsdag a.s. 34quote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Volgens mij ben je ook pas een jaar of 23/24 toch?
Alvast gefeliciteerd.... ouwe lulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |