KILL IT WITH FIRE or in this case black&white moviequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef FireFox1 het volgende:
En Sands heeft het topic weer gekilld
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef Sands het volgende:
[..]
KILL IT WITH FIRE or in this case black&white movie
Ik heb voor zover ik weet maar 1 x een zwart/wit-film vraag gepostquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is dan vooral een onderonsje tussen Samuel, Patch, Dopekoe, Sands en Doff
De rest weet het dan gewoon niet
Hoi Patchquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb voor zover ik weet maar 1 x een zwart/wit-film vraag gepost
Daar nog verbaasd over zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Sands het volgende:
Die vraag gaat nog wel even duren denk iknaja tenzij Doff of The_Substitute komen binnenrollen
Het is een Hitchcock film...ik bedoel kom opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daar nog verbaasd over zijn.
Ik heb zelfs Psycho nooit gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is een Hitchcock film...ik bedoel kom op
Ik heb geen specifieke filmsmaak want ik zoek films @ random uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
Degene die ik ken zijn al genoemd en fout bevonden. Je hebt duidelijk een andere filmsmaak dan ik, prima toch? Ik vind het alleen jammer dat de vaart er wel flink uitgaat.
Ok komt zoveel mogelijk info aan dan moet het bijna wel te raden zijn of nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef DragonFodder het volgende:
Dus: doe je nog een hint die voor ons cultuurbarbaren ook te volgen is, of doe ik een opstarter?
Kleurrijke foto toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
Als je met een zwart/wit film vraag komt Dragon, dan doe ik je wat
Heel leuk... ik was weer eens te laatquote:
Daar kan ik dan weer niks aan doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heel leuk... ik was weer eens te laat
I'm tryin, i'm tryin. Ik heb een CE UI, dus ik móet de vraag eigenlijk wel weten héquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ga in ieder geval zuipen, verjaardagsbezoek is er. Tot morgen!
Zuip zequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ga in ieder geval zuipen, verjaardagsbezoek is er. Tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |