abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92335822
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef FireFox1 het volgende:
En Sands heeft het topic weer gekilld :')
KILL IT WITH FIRE or in this case black&white movie :')
pi_92336400
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef Sands het volgende:

[..]

KILL IT WITH FIRE or in this case black&white movie :')
_O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_92337228
Die vraag gaat nog wel even duren denk ik :P naja tenzij Doff of The_Substitute komen binnenrollen :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:14:52 #79
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_92337445
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Het is dan vooral een onderonsje tussen Samuel, Patch, Dopekoe, Sands en Doff

De rest weet het dan gewoon niet :P
Ik heb voor zover ik weet maar 1 x een zwart/wit-film vraag gepost
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_92337611
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Patch het volgende:

[..]

Ik heb voor zover ik weet maar 1 x een zwart/wit-film vraag gepost
Hoi Patch :W
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_92338990
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Sands het volgende:
Die vraag gaat nog wel even duren denk ik :P naja tenzij Doff of The_Substitute komen binnenrollen :')
Daar nog verbaasd over zijn. :')
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_92339075
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:46 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Daar nog verbaasd over zijn. :')
Het is een Hitchcock film...ik bedoel kom op :P
pi_92339154
Degene die ik ken zijn al genoemd en fout bevonden. Je hebt duidelijk een andere filmsmaak dan ik, prima toch? Ik vind het alleen jammer dat de vaart er wel flink uitgaat.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_92339237
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Sands het volgende:

[..]

Het is een Hitchcock film...ik bedoel kom op :P
Ik heb zelfs Psycho nooit gezien :')
pi_92339469
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
Degene die ik ken zijn al genoemd en fout bevonden. Je hebt duidelijk een andere filmsmaak dan ik, prima toch? Ik vind het alleen jammer dat de vaart er wel flink uitgaat.
Ik heb geen specifieke filmsmaak want ik zoek films @ random uit :P van elk genre en elk jaartal.
Alleen wel jammer ja dat de vaart eruit gaat als er een zwartwit film vraag is
pi_92339539
Dus: doe je nog een hint die voor ons cultuurbarbaren ook te volgen is, of doe ik een opstarter? c_/
pi_92339605
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef DragonFodder het volgende:
Dus: doe je nog een hint die voor ons cultuurbarbaren ook te volgen is, of doe ik een opstarter? c_/
Ok komt zoveel mogelijk info aan dan moet het bijna wel te raden zijn of niet :')
pi_92340118
Ik ken verder geen titels meer, dus ik dacht meer aan zo'n hint:

+

cocktail dus :')
pi_92340285
Als je met een zwart/wit film vraag komt Dragon, dan doe ik je wat }:|
pi_92340819
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
Als je met een zwart/wit film vraag komt Dragon, dan doe ik je wat }:|
Kleurrijke foto toch? ;)
pi_92340918
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:19 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Kleurrijke foto toch? ;)
Heel leuk... ik was weer eens te laat :')
pi_92341002
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heel leuk... ik was weer eens te laat :')
Daar kan ik dan weer niks aan doen ;)
pi_92341079
Komop ff, kop em in!
pi_92341131
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef DragonFodder het volgende:
Komop ff, kop em in!
I'm tryin, i'm tryin. Ik heb een CE UI, dus ik móet de vraag eigenlijk wel weten hé
pi_92341221
Ik ga in ieder geval zuipen, verjaardagsbezoek is er. Tot morgen!
pi_92341256
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef DragonFodder het volgende:
Veel plezier :W
pi_92341380
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef DragonFodder het volgende:
Zuip ze :P
pi_92342216
Ik vind het wel opvallend hoe ontzettend veel parate kennis de meesten hier van nieuwere films hebben en hoe weinig van oude films. Ik bedoel, vroeger werden er ook veel goede films gemaakt hoor :P . En dan ook niet alleen in de VS of Engeland, maar ook in de rest van Europa.

Probeer eens wat IMDB top 250 zou ik zeggen :) .
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_92342390
Ik ga gewoon lekker stug vragen over 'oude' en Europese films stellen. Dat motiveert vast wel :P
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_92342494
Om je gerust te stellen, Doff... ik heb gewoon heel weinig parate kennis van alle films.
Wat doe ik hier eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')