Wel de strengstequote:Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En anders gaat ie uit zijn plaat, hij is niet de enige FMT'er.
Hij staat er al een seconden of 15quote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef DragonFodder het volgende:
Schiet eens op met het nieuwe topic, ff! Ik weet hem denk ik.
Doe dat maar ja!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
*Kruipt bij nader inzien in een hoekje, trekt zijn knieën tegen borstkas en gaat zich schamen
Ga je nog dieper schamen!!!quote:
Vind ik niet. Ik vind hem veel leuker in de ace ventura filmsquote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga je nog dieper schamen!!!
The Mask is een van de leukste comedy aller tijden.
Smaak verschillenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind hem veel leuker in de ace ventura films
32 keer o_0quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Smaak verschillen
Met The Mask heb ik mijn kijk record gevestigd: Teller staat nu op 32 x
Batman Begins staat op no. 2
Kinda sad huh?quote:
D'r zijn wel meer films wat ik meerdere keren met veel plezier kan kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij heb ik in heel mijn leven niks 32x gezien qua media. Misschien the lion kin, die kende ik op een gegeven moment qua dialoog letterlijk woord voor woord, incl. timing en intonatie.
Hoe oud ben jij dan? Volgens mij ben je ook pas een jaar of 23/24 toch?quote:
Dit jaquote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef wyccie het volgende:
Jemig, 32x. Dat vind ik echt zonde van de tijd. Ik heb maar 2 of 3 films vaker gezien en niet meer dan 3 keer. Er zijn nog zoveel films te zien en er is zo weinig tijd.
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 6 februari 2011 22:50 schreef Sands het volgende:
Je hebt ook mensen die een film
1x kijken = wat een kutfilm
2x kijken = wow
3x kijken = OMG BESTE FILM OOIT !!!
Als ik een film kut vindt ga ik hem niet nog een keer kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |