tijdens het voetbalquote:Op zondag 6 februari 2011 15:11 schreef Ambrosius het volgende:
Om 15.35 op Ned. 1 trouwens een gesprek met Krajicek.
Die analyse van de Bakker over Gulbis is ook op zichzelf van toepassing.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:05 schreef F.M.D. het volgende:
op NOS..vooruitblik abn amro, met thiemo en robin aan het woord.
ZIE: http://nos.nl/video/216944-voorbeschouwing-abnamrotoernooi.html
dat de bakker bewust bezig is een een meer aanvallende speelstijl te ontwikkelen stelt me tevreden. en haase is idd niet 100% fit lijkt het.
Leuke interviews wel trouwens. Vooral Robin is een erg slimme jongen geloof ik met een goede dosis humorquote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Die analyse van de Bakker over Gulbis is ook op zichzelf van toepassing.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga dit jaar niet, hoop wel veel via de streams mee te pakken.
Ah, ik zie dat Sport 1 online het weer gratis aanbiedt vanaf 13.30 uur.
ja samenvattingen en dan pas in het weekend live.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef Norrage het volgende:
En het wordt gewoon ook altijd op nos.nl uitgezonden hoor.
http://proxy.org/cgi_proxies.shtmlquote:Op maandag 7 februari 2011 13:54 schreef XL het volgende:
Zijn er eigenlijk eenvoudige maatregelen te treffen waardoor die stream van de NOS denkt dat ik vanuit Nederland internet?
Ze gaan waarschijnlijk in de eerste ronde compleet weggetikt worden door Frystenberg / Matkowski.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef XL het volgende:
Hoe denkt men hier eigenlijk over Eltingh/Haarhuis?
sowieso spelen Haase (en dus ook Soderling) en De Bakker, dacht ook dat Murray in actie kwam.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer wordt het programma voor morgen bekend? Volgens mij krijg ik ziek veel leuke wedstrijden te zien.
Zou geweldig zijn. Verder hoop ik dan alleen nog op Ferrer - Nieminen en Tsonga - Dimitrov.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
sowieso spelen Haase (en dus ook Soderling) en De Bakker, dacht ook dat Murray in actie kwam.
Straks worden de vragen, waarbij ingezoomd wordt op iemand uit het publiek nog vervangen door de KISS-cam. Aaarghhh.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Of ik heb korsakov of dit is het eerste jaar dat ze muziek draaien tijdens de pauzes? Veramerikanisering
6-2, 6-2 ofzo denk ik. Ze zullen het denk ik niet te erg maken.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk in de eerste ronde compleet weggetikt worden door Frystenberg / Matkowski.
zou ik zaterdag niet erg vinden, maar dan moet ik wel naast een erg fraaie mooie dame zittenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Straks worden de vragen, waarbij ingezoomd wordt op iemand uit het publiek nog vervangen door de KISS-cam. Aaarghhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |