abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92344499
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Norrage het volgende:
Ga nu voor het eerst in 5 jaar niet ofzo, omdat je gewoon zo kut zicht hebt...Het stadion is veels te hoog, verder het publiek is uberkut (met je rug naar de baan toe keihard staan borrelen) en ik kan nog wel even doorgaan...
En het is duur...duuuuur :(
Ze hebben het stadion dit jaar verbouwd toch?
Weet niet hoe het nu is qua zicht.
Vorig jaar waren er velen die eigenlijk kaarten voor de 2e ring hadden, maar gewoon achter de eerste ring bleven staan omdat je daar toch veel beter zicht had.
En ik geef ze groot gelijk.
pi_92345033
Wij gingen ook gewoon altijd eerste ring zitten ondanks dat we 2e ring kaarten hadden...Zijn zoveel mensen bij dit toernooi (of alles in Nederland for that matter) die na 1 setje het al weer voor gezien houden. Gaan we lekker 1e ring zitten, makkelijk zat. Maar dan nog vind ik er meestal niet erg veel aan. Ik zie evengoed tennis bij een Future toernooi ofzo...Tenzij je Rafa ziet spelen ofzo. 2 jaar terug Rafa vs Tsonga was wel O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_92345090
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:20 schreef F.M.D. het volgende:
heel mooi, hopen op een loting met wat perspectief.
Hopelijk valt de loting voor Thiemo mee...Hij zit op de plaats van Djoko in het schema, dus iig niemand geplaatst...hij mag wel weer eens een wedstrijdje winnen voor het zelfvertrouwen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_92345172
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:30 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hopelijk valt de loting voor Thiemo mee...Hij zit op de plaats van Djoko in het schema, dus iig niemand geplaatst...hij mag wel weer eens een wedstrijdje winnen voor het zelfvertrouwen.
mag dat zomaar? dacht dat alle geplaatsten gewoon zouden opschuiven omdat de loting nog niet was geweest?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_92345265
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef franklop het volgende:

[..]

mag dat zomaar? dacht dat alle geplaatsten gewoon zouden opschuiven omdat de loting nog niet was geweest?
Oh, ik dacht dit gelezen te hebben ergens? Maar is ook wel logisch dat dat niet gebeurd aangezien er nog niet geloot is...
pi_92345487
Staat vaag op de site van t toernooi

Na het afzeggen van Novak Djokovic is Robin Söderling, de huidige nummer 4 van de wereld en titelverdediger in het ABN AMRO World Tennis Tournament, lijstaanvoerder in Rotterdam.

dat suggereert dus dat Soders #1 wordt maaaaaaaar;

Thiemo de Bakker zal de vrijgekomen plek van Novak Djokovic in het hoofdtoernooi innemen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:37:33 #57
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_92345545
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:36 schreef franklop het volgende:
Staat vaag op de site van t toernooi

Na het afzeggen van Novak Djokovic is Robin Söderling, de huidige nummer 4 van de wereld en titelverdediger in het ABN AMRO World Tennis Tournament, lijstaanvoerder in Rotterdam.

dat suggereert dus dat Soders #1 wordt maaaaaaaar;

Thiemo de Bakker zal de vrijgekomen plek van Novak Djokovic in het hoofdtoernooi innemen.
Soderling wordt gewoon eerste geplaatst hoor. Laatste zin geeft gewoon aan dat Thiemo geen wildcard meer nodig heeft maar nu een direct entry heeft imo ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_92345584
dat dacht ik dus ook wel
pi_92345668
nou daat gaat mijn hoop op perspectief. wat een ongelooflijk zware loting

wedstrijd van de 1e ronde:
ANDY MURRAY - MARCOS BAGHDATIS

en dan de nederlanders:
ROBIN SODERLING - ROBIN HAASE
THIEMO DE BAKKER - ERNEST GULBIS
THOMAS SCHOOREL - VICTOR TROICKY
JESSE HUTA GALUNG - JURGEN MELZER
pi_92345816
Kut loting voor Robin. De loting van Thiemo en Thomas is prima.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:41:37 #61
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_92345834
Haase heeft het zwaar, de rest vind ik wel leuk. Met name Schoorel en de Bakker hebben eenvoudige lotingen voor zo'n zwaar veld
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_92345852
waar staat de complete loting?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:42:21 #63
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_92345876
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef TheArt het volgende:
Kut loting voor Robin. De loting van Thiemo en Thomas is prima.
Mwoah. Troicki wordt tevaak onderschat. Gewoon een hele, hele goede speler. Iemand al qualie-lijsten gezien?
pi_92345953
Leuke lotingen. Zeker die van Robin. Die doet het altijd wel leuk tegen goede spelers ;) Maar goed, als ie dat wint dan is hij voor eeuwig een koning...

Thiemo tegen headcase Gulbis..Die heeft ook net als Thiemo nog geen bal goed geraakt dit jaar..Al maakte ie het Rafa nog ergens half lastig...

Schoorel en Huta hebben het niet echt getroffen zeg verder..maar goed, zoals XL al zegt in dit veld valt het op zich ook nog wel weer mee.
pi_92346000
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Mwoah. Troicki wordt tevaak onderschat. Gewoon een hele, hele goede speler. Iemand al qualie-lijsten gezien?
Ach in dit veld kan je het veel slechter treffen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:47:27 #66
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_92346201
Ach, dat is de pest dat het een 500-toernooi is. Teveel internationale kwaliteit. Als je gewoon nog 1 of 2 Nederlandse 250-toernooitjes per jaar zou hebben kun je Nederlandse tennissers een stuk beter helpen maar ja, het enige toernooi was Amersfoort en die kregen de begroting niet meer rond ...

Kijk naar Johannesburg, daar stonden 3 Zuid-Afrikanen in de kwartfinales en 2 in de semi's. Het is dan wel een schijttoernooi, maar de punten tellen evengoed ....
pi_92346313
Alle Nederlanders eerste ronde eruit vrees ik. De Bakker de beste kans om door te gaan.
pi_92346379
in 2008 versloeg haase murray in de 1e ronde. laten we hopen op weer zo een stunt. hij is er toe in staat, maar dan moet hij top zijn en soderling misschien iets onder z'n niveau.
pi_92346393
Zware lotingen.
Hopenlijk kunnen er een paar nederlanders stunten
pi_92346647
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:50 schreef F.M.D. het volgende:
in 2008 versloeg haase murray in de 1e ronde. laten we hopen op weer zo een stunt. hij is er toe in staat, maar dan moet hij top zijn en soderling misschien iets onder z'n niveau.
Laten we hopen dat net als Murray destijds Soderling het toernooi gewoon niet serieus neemt zo in de eerste ronde..maar goed, we hebben het wel over de titelverdediger :P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:55:19 #71
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_92350635
Voor de duidelijkheid nog even de speelschema's.

Main Draw:
quote:
Soderling - Haase
Kohlschreiber - Lu
Gulbis - De Bakker
Granollers - Youzhny

Ferrer - Nieminen
Troicki - Schoorel
Cilic - QUALIFIER
Huta Galung - Melzer

Tsonga - QUALIFIER
Davydenko - Llodra
Golubev - QUALIFIER
Garcia-Lopez - Berdych

Ljubicic - Stakhovsky
QUALIFIER - Simon
Mayer - Lopez
Baghdatis - Murray
Qualies:
quote:
Petzschner - Lupescu
Tursunov - Sijsling

Benneteau - Bohli
Middelkoop - Paire

Zverev - Kontinen
Bubka - Schukin

Dimitrov - De Goede
Korolev - Ilhan
Dubbels worden geloof ik morgenavond geloot ...
pi_92350659
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ach, dat is de pest dat het een 500-toernooi is. Teveel internationale kwaliteit. Als je gewoon nog 1 of 2 Nederlandse 250-toernooitjes per jaar zou hebben kun je Nederlandse tennissers een stuk beter helpen maar ja, het enige toernooi was Amersfoort en die kregen de begroting niet meer rond ...

Kijk naar Johannesburg, daar stonden 3 Zuid-Afrikanen in de kwartfinales en 2 in de semi's. Het is dan wel een schijttoernooi, maar de punten tellen evengoed ....
Rosmalen?

Maar goed, dat 'helpen' hoeft van mij ook niet zo nodig. Jongens met genoeg talent komen in de regel toch wel op de plek te staan waar ze thuishoren. De Fransen en Amerikanen met al hun wc's bereiken niet meer dan dat een paar spelers die dan een run maken op dat soort toernooitjes een vertekende ranking hebben en een jaartje op het hoogste niveau kunnen falen, of, bij talentjes, dat ze ietsje eerder bepaalde stappen maken.
pi_92350686
We kunnen een volledig Nederlandse kwartfinale krijgen in het bovenste helft *O*
pi_92363855
Met deze loting ben ik al blij dat er 1 Nederlander de kwartfinale haalt.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:33:36 #75
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_92370093
QUALIES:

Benneteau d. Bohli 67 63 62
Paire d. Middelkoop 64 64
Dimitrov d. De Goede 61 62
Tursunov d. Sijsling 63 76
Korolev d. Ilhan 76 46 64
Zverev b. Kontinen 61 63
Petzschner - Lupescu 60 62
-------------------------------------------
Bubka - Schukin 63 *0-1

[ Bericht 20% gewijzigd door The_BoezelaaR op 05-02-2011 17:18:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')