abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92262193
Goedemorgen :)
Even een ontbijtje en dan ga ik weer lekker rennen, ik ben weer redelijk in het ritme :s)
Oh en bij groupon zit een bon voor 12 yoga lessen, denk dat ik dat wel ga doen, lijkt me best fijn.
  donderdag 3 februari 2011 @ 08:44:00 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92262195
Even wakker worden en dan beginnen met mijn math workout. Ik mag pas naar medium als ik 20 sommen in 23 secs heb gedaan en als ik een fout maak hang ik want dan krijg ik een time penalty van 5 secs ;(.

Straks even een geweldige sollibrief schrijven ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 februari 2011 @ 08:44:52 #228
331 Merel
Be here now.
pi_92262205
Mogguh.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92262206
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef neen het volgende:

[..]

Jij draagt herensokken?
ik ook. die passen tenminste!
  donderdag 3 februari 2011 @ 08:45:53 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92262220
Laat ik de planning er gelijk eens ingooien:

O: kom kwark met muesli
T: 1 appel
L: 2 boterhammen appelstroop, 1 boterham kaas
T: 1 rode grapefruit
S: RPM
D: 1/4 Tomatentaart met zoete ui + veldsla met wat dressing
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92262225
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef neen het volgende:

Iemand al eens in de Baltische staten gewest hier? Dit jaar moet ik er maar even een bezoeken, allemaal kan ik toch niet betalen dus rustig aan. Maar goed, iemand met goede ervaringen in een van die 3? Of misschien een ander Oost-Europees land?

Oh en wat is een fijn katerontbijt? Moet vrijdag dus weer wat lekkers in huis hebben voor een paar gasten en de wentelteefjes, pannenkoeken, gebakken eieren, bacon enzo heb ik al eens gemaakt. Nog iemand ideeën of maar gewoon een van die pakken?

Tevens zie ik er nu uit als Toad van die nintendo spelletjes en post ik deze onzin omdat ik dan niet bezig ben met opruimen. Pfff. Ik ga zo maar wat lezen enzo, gutenabend en welterusten enzo.
ja! Vilnius is m'n favoriete stad, of Klaipeda, in Litouwen aan het strand. Daar zit zo'n gewelidg jazz cafe! Ben in alle drie geweest. Heb in Estland de meeste vrienden, maar Vilnius is echt veruit het tofst! Wat wilje weten?
pi_92262239
hier ook een planning

O: yoghurt met muesli en frambozen
B: 30 minuten naar het werk glibberen
T: 2 boterhammen met kaas
L: restje aardappel/zalm/prei chowder
T: sinaasappel
D: zuurkool/appel/aardappelpuree/geitenkaas ovenschotel
pi_92262472
:D jagar misschien kennen wij wel dezelfde mensen in Estland, het is daar zo klein :P

Neen, zoals je weet heb ik ook een tijdje in het Estse mogen vertoeven dus als je iets wil weten staat mijn nihile kennis ook tot je beschikking.
pi_92262984
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:02 schreef Perruche het volgende:
:D jagar misschien kennen wij wel dezelfde mensen in Estland, het is daar zo klein :P

Neen, zoals je weet heb ik ook een tijdje in het Estse mogen vertoeven dus als je iets wil weten staat mijn nihile kennis ook tot je beschikking.
heozo heb jij in Estland gezeten?
pi_92263104
Een jaar voor studie (erasmus + stage). Leuk taaltje ook. Wel onverstaanbaar!

[ Bericht 49% gewijzigd door Perruche op 03-02-2011 09:41:14 ]
pi_92263771
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Een jaar voor studie (erasmus + stage). Leuk taaltje ook. Wel onverstaanbaar!
in Tartu?
pi_92263820
Nee in Tallinn :)
pi_92264294
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:54 schreef Perruche het volgende:
Morning!!

Werken :o saai man, 5 dagen per week werken :P

Vannacht zo eng gedroomd, dat er een moordenaar was de het op mij had voorzien, en dat er daarom politie in mijn huis was om me te beschermen, maar toen bedacht ik me dat de moordenaar best een van de polities zou kunnen zijn. En ze lieten me beelden zien die de "moordenaar" van mij zou hebben gemaakt, dus ik zag mezelf in een film in mijn droom, zo raar!

En toen kon ik niet meer slapen :')

Lijstje gisteren:

O: 2x gekookt ei
T: 2x wortel
L: 120 gr rauwkost, bruine bol tonijnsalase
T: 150 ml kwark met 4 gr suiker
B: 50 minuten fietsen
D: pasta met broccoli en salami
T: 10 gram chocolade

Planning vandaag:
O: allbran met 200 ml sojamelk
T: gekookt ei
L: 100 gr rauwkost + broodje iets
T: 150 ml kwark + halve komkommer
B: 40 minuten fietsen
D: wokgerecht met veel groen, rode curry en rijst
Heb jij je maaltijden door bijv. caloriechecker gehaald? Het lijkt me nl. niet zoveel....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92264354
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Heb jij je maaltijden door bijv. caloriechecker gehaald? Het lijkt me nl. niet zoveel....
ja gisteren was iets van 1400 maar dat was ook omdat ik even moest balanzen van de dag ervoor.... en er moet nog een handje hazelnoten bij :P

Volgende week ga ik andere snacks meenemen, gerookte kip, kaas dingen, volle kwark. Wil wat minder brood eten want mn buik doet er raar van :{
pi_92264407
whaaa ik ben kapot!!!!!!!!
Evy les 7 + 8 gelopen net. Dat is in totaal 49 minuten les, waarvan 28 minuten hardlopen. In die totaal tijd heb ik 7,3 km afgelegd. Het is minder dan vorige keer omdat 8 zo'n rotles is met 2 minuten rennen, 1 minuut pauze enzovoort.
Whaaaa!
pi_92264426
Goed hoor Puff!! lean mean running machine :P
pi_92264451
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:27 schreef Perruche het volgende:
Goed hoor Puff!! lean mean running machine :P
Dat lean komt nog, met de yoga die ik vanaf volgende week ga doen :)
pi_92264499
Trouwens Nynke goed lijstje (dat zalmchowder klinkt lekker, ik heb nog 4 zalm liggen, heb je daar misschien een recept van?), maar moet je niet ook 30 min. terugglibberen naar huis?
pi_92264561
Yoga wil ik ook weer gaan doen. heb erover nagedachten ik 2x per week gaan kracht trainen en dan eigenlijk ook 2x yoga. Maar dat is 4x en dat vind ik te veel :') Dus misschien 1x yoga, aangezien ik vooral meer spier wil. Maar goed voorlopig nog niet :')
pi_92264612
Mogguh! :W

Oh noes! Valentijnsdag komt eraan bedenk ik mij net :{
Ik haat valentijnsdag!

Goed bezig Puff! ^O^

Lijstje:
O: 400gr kwark met ananas
T: 1 boterham met paard + glas melk
T: tuinkruidenbouillon en appel
L: 2 boterhammen met kipfilet, paprika, paard en zalm + glas melk
T: 2 boterhammen met Schwarzwalder schinken
T: peer, cashews, gekookt eitje
S: 45min. kracht / 45min. cardio
D: bruine bonen met spek en zigeunerzuur en versnipperd uitje
T: yoghurt met boerenjongens
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92264784
Gisteren
O: gekookt eitje, 1x brood met filet A. en ui
L: meergranen afbak pistoletje met boter en ham 70 gram milka/daim
T: 2 crackers filet americain
S: hardlopen
T: verse jus
T: bakje light chips
D: weet niet, eet bij mijn vader. 2 toastjes met filet A. blokje oude kaas. 2 champignons in bierbeslag, stukje paté met uiencompote op toast. Beenham met honingmosterdsaus en gewokte witlof met aardappelblokjes en ui, goed gevulde rauwkostsalade. Bonbon bij de koffie.
Tja.

Planning vandaag

O: meergranen pistoletje met het brood eruit gepulkt met filet A. ui en koriander. Gekookt eitje
T: verse jus of smoothie met diepvriesfruit en yoghurt
S: stepshape interval
L: ham/kaas/ui tosti
D: weet niet want moet eigenlijk naar een boekpresentatie en weet niet of ik daarna in de stad eet. (Of dat ik uberhaupt wel ga)
pi_92265037
Grappig hoe het bakje light chips wel is blijven staan :D :P
Je pa heeft trouwens wel fantasie :o champignons in bierbeslag, uiencompote...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92265085
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:52 schreef V1z0R het volgende:
Grappig hoe het bakje light chips wel is blijven staan :D :P
Je pa heeft trouwens wel fantasie :o champignons in bierbeslag, uiencompote...
:D Normaal drink ik er wodka bij, maar ik moest nog rijden dus. :P

En het is de vrouw van mijn vader met de fantasie, als het aan mijn vader lag, at hij elke dag nasi. :P
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:02:04 #249
236335 neen
schone schijn
pi_92265304
Oh Perruche, dat wist ik niet hoor. Maar Estland is dus wel oké maar Letland (? Of laat mijn topografie mij in de steek) dus ook. Als ik wat meer weet stel ik wel een vraag Perruche/Jager, tx.

Vriend van me had het over Kosovo, ook wel tof denk ik.

Valentijnsdag bestaat niet vizor. Zo simpel is het.
het lijkt niet wat het is
pi_92265498
quote:
17s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:56 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hij is mijn held.
die van mij ook O+

En de moeder van mijn vriend heeft hem dus 20 jaar lang zangles gegeven en hij is een vriend van de familie. En zo heb ik mijn held gewoon IRL ontmoet O+ dat was echt heel leuk.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')