ja! Vilnius is m'n favoriete stad, of Klaipeda, in Litouwen aan het strand. Daar zit zo'n gewelidg jazz cafe! Ben in alle drie geweest. Heb in Estland de meeste vrienden, maar Vilnius is echt veruit het tofst! Wat wilje weten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef neen het volgende:
Iemand al eens in de Baltische staten gewest hier? Dit jaar moet ik er maar even een bezoeken, allemaal kan ik toch niet betalen dus rustig aan. Maar goed, iemand met goede ervaringen in een van die 3? Of misschien een ander Oost-Europees land?
Oh en wat is een fijn katerontbijt? Moet vrijdag dus weer wat lekkers in huis hebben voor een paar gasten en de wentelteefjes, pannenkoeken, gebakken eieren, bacon enzo heb ik al eens gemaakt. Nog iemand ideeën of maar gewoon een van die pakken?
Tevens zie ik er nu uit als Toad van die nintendo spelletjes en post ik deze onzin omdat ik dan niet bezig ben met opruimen. Pfff. Ik ga zo maar wat lezen enzo, gutenabend en welterusten enzo.
heozo heb jij in Estland gezeten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:02 schreef Perruche het volgende:
jagar misschien kennen wij wel dezelfde mensen in Estland, het is daar zo klein
Neen, zoals je weet heb ik ook een tijdje in het Estse mogen vertoeven dus als je iets wil weten staat mijn nihile kennis ook tot je beschikking.
in Tartu?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
Een jaar voor studie (erasmus + stage). Leuk taaltje ook. Wel onverstaanbaar!
Heb jij je maaltijden door bijv. caloriechecker gehaald? Het lijkt me nl. niet zoveel....quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:54 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
Werkensaai man, 5 dagen per week werken
Vannacht zo eng gedroomd, dat er een moordenaar was de het op mij had voorzien, en dat er daarom politie in mijn huis was om me te beschermen, maar toen bedacht ik me dat de moordenaar best een van de polities zou kunnen zijn. En ze lieten me beelden zien die de "moordenaar" van mij zou hebben gemaakt, dus ik zag mezelf in een film in mijn droom, zo raar!
En toen kon ik niet meer slapen![]()
Lijstje gisteren:
O: 2x gekookt ei
T: 2x wortel
L: 120 gr rauwkost, bruine bol tonijnsalase
T: 150 ml kwark met 4 gr suiker
B: 50 minuten fietsen
D: pasta met broccoli en salami
T: 10 gram chocolade
Planning vandaag:
O: allbran met 200 ml sojamelk
T: gekookt ei
L: 100 gr rauwkost + broodje iets
T: 150 ml kwark + halve komkommer
B: 40 minuten fietsen
D: wokgerecht met veel groen, rode curry en rijst
ja gisteren was iets van 1400 maar dat was ook omdat ik even moest balanzen van de dag ervoor.... en er moet nog een handje hazelnoten bijquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Heb jij je maaltijden door bijv. caloriechecker gehaald? Het lijkt me nl. niet zoveel....
Dat lean komt nog, met de yoga die ik vanaf volgende week ga doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:27 schreef Perruche het volgende:
Goed hoor Puff!! lean mean running machine
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:52 schreef V1z0R het volgende:
Grappig hoe het bakje light chips wel is blijven staan![]()
Je pa heeft trouwens wel fantasiechampignons in bierbeslag, uiencompote...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |