Jij bent meer van het ik gooi nog wat olie op het vuurquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soort white knight dus.
Die drang heb ik nou nooit eigenlijk.
cup-a-soup, soep noemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
Broodje met kaas in de tomatensoep dopen
Ik schaar me bij diegene die ik het aardigst vind of doe gewoon niet meequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soort white knight dus.
Die drang heb ik nou nooit eigenlijk.
ik zie geen reden om dat broodje kaas zo te verkrachtenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
Broodje met kaas in de tomatensoep dopen
Moi?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent meer van het ik gooi nog wat olie op het vuur
Omdat we ons nog inhoudenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maak je geen zorgen, ik kan het gespuis hier wel aan.
Maar goed dat ik vrijdag een 'date' heb met rival danquote:
Ik maak zo mijn feelgood groentesoepquote:
Het is korterquote:
Ik wel, ik vind het lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie geen reden om dat broodje kaas zo te verkrachten
Ik zie geen PIquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat niet ?
Wat the fuck is KPD ?
Dude!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat niet ?
Wat the fuck is KPD ?
een Date met noukquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik vrijdag een 'date' heb met rival dan
Toch ben en blijf je wel geweldigquote:
HW is stiekem best wel lief hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch ben en blijf je wel geweldig
Met vlagen.. Soms is die HW een achterlijke klapjostie... maar ik begin hem wel steeds meer te waarderenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch ben en blijf je wel geweldig
ohja, Poolse, morgen ff dr nummer hosselenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |